Aktuality
Sledovanosť: Joj s KRIMI rástla, s Markízou však zmena nepohla
Jojka aj druhý deň po sebe vyskúšala odvysielať KRIMI na svojom hlavnom kanáli. Zmena televízii po skončení hlavných správ výrazne pomáha, Markízu však zatiaľ neoslabila.
Ani v utorok nenašli diváci KRIMI na Pluske. Televízia ich po druhý raz odvysielala na Joj a touto zmenou pomohla zlepšiť výkony stanice okolo ôsmej hodiny. Kratšie správy pomáhajú Športu, ktorý si diváci začínajú nachádzať v reklamnom brejku Markízy a včera sa dokázalo športové spravodajstvo Joj po dlhom časedostať nad úroveň 20 %. Mierne rástli aj KRIMI, ktoré si na Jojke našlo vyše 22 % divákov, Najlepšie počasie si pozrelo približne 25 % divákov.
Markíza môže byť s výkonom svojho spravodajského bloku však naďalej spokojná. V súboji hlavných správ vyhrala s prehľadom, Televízne noviny boli opäť najsledovanejším programom dňa, dosiahli podiel nad 40 %. Veľké noviny sledovalo okolo 25 % divákov. Športové noviny Markízy dosiahli silný výkon s podielom okolo 34 %, Počasie si pozrelo približne 28 % divákov.
Večer išli televízie v klasickom utorňajšom nastavení. Markíza vyhrala s Búrlivým vínom, ktoré tento raz pozeralo okolo 32 % divákov pri obrazovkách. Druhý skončil Panelák s podielom okolo 19 %, opäť mu divákov ubrala relácia Nikto nie je dokonalý na Jednotke, hostia Michal Hudák a Zuzana Smatanová zabávali približne 11 % divákov (12-54). Po pol desiatej prepadli obe veľké komerčné stanice, Markíza s reprízou Rodinných prípadov získala podiel iba nad 18 %, Vdova sa snažila šplhať k podielu 15 %.