Aktuality
Sledovanosť: Joj Group víťaznou skupinou v prime-time, počas dňa jasným lídrom Markíza
Letné výkony komerčných staníc v prime-time stierajú rozdiely medzi televíznymi skupinami. V celodenných výkonoch však dominuje naďalej Markíza.
Na Kolibe sa už určite pripravuje tlačová správa k štvrtkovému výkony skupiny Joj. Jej staniciam sa totiž spoločnými silami podarilo poraziť kanály Markízy a to približne o pol percenta, keď sa ich spoločný prime-time podiel vyšplhal cez hranicu 31 %. Výkony v inzertne najdôležitejšom hlavnom vysielacom čase sú tak pre Joj Group mimoriadne priaznivé, z celodenného hľadiska má však ešte stále čo na svoju konkurenciu dobiehať. Včera tvorilo rozdiel celodenne medzi Markíza Group a Joj Group podľa našich informácií vyše 7 podielových bodov, keď stanice Markízy prekročili 31 %.
Joj za svoj prime-time úspech vďačí opäť spravodajstvu. Veľké Noviny sa stali najsledovanejším hlavným spravodajstvom s podielom okolo 32 %, Televízne noviny získali podiel len okolo 30 %. Veľké Noviny sa k tomu stali najsledovanejším programom v skupine 12+, kde konkurenčné hlavné správy predbehli o takmer 100-tis. divákov. Najsledovanejším programom dňa v 12 – 54, na ktorú obe komerčné televízie predávajú reklamu, sa stal Šport s podielom okolo 30 %, nasledovalo Najlepšie počasie s podielom blížiacim sa k 29 %.
S letnou štruktúrou Joj sa včera rozlúčil dvojporciou akčný seriál Knight Rider, ktorý zaznamenal úspešné výkony okolo 20 a 21 %. Extrémne premeny sa však napriek tomu držali v čele s podielmi okolo 21 a 25 %. Darilo sa aj Dajto s filmom Najbližšie príbuzenstvo a podielom okolo 5 %, Plus si udržala pozíciu najsledovanejšej menšej stanice, dokonca sa stala treťou najsledovanejšou stanicou v prime-time aj celodenne.