Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Sledovanosť: Hlas neustál konkurenciu futbalu, divákov Joj baví špeciál Dobrého rána

Podobne ako X Factor uplynulú nedeľu, tak aj Hlas ostatnú stredu dosiahol svoje minimum.

Prvé semifinále Ligy Majstrov medzi Realom Madrid a obhajcom titulu Bayernom Mníchov stlačilo výkonnosť komerčných staníc smerom nadol. Najviac to pocítila druhá časť Súbojov v speváckej šou Hlas Česko Slovenska, ktorá spadla pod hranicu 10 % ratingu na výsledok 9,5 %, čo predstavovalo podiel podľa našich informácií 25,8 %. Hlas tak po prvý raz spadol pod 10 % ratingu a výraznejšie pod 30% share.

Ligu Majstrov v tom čase sledovalo takmer 17 % v prvom a okolo 21 % divákov v druhom polčase. Futbal znížil ratingovo aj výkon Paneláku, no podielovo mu výrazne neubudlo, keď ho sledovalo okolo 18 % divákov. Konkurenciu silného futbalu pocítili až Kosti, ktoré získali slabý výkon okolo 14 %. Arrow na Markíze dopadol taktiež slabo, prvú časť prekrývajúcu sa s Ligou Majstrov sledovalo pod 17 % divákov, druhá vo voľnejšej konkurencii už získala slušný podiel nad 25 %.

Ako sme vás dnes informovali, Joj zaradila do prime-time po spravodajstve KRIMI špeciál promujúci Dobré ráno, v ktorom Pavol Bruchala plní sny divákom televízie. Tento špeciál sa Jojke veľmi dobre ujal, keď ho spravidla sleduje viac divákov ako krimi spravodajstvo, v stredu sa dokonca stal vôbec najsledovanejším programom Joj. Podľa našich informácií ho v širšej cieľovke 12+ sledovalo vyše 550-tis. divákov, KRIMI okolo 530-tis. Podielovo Dobré ráno získalo včera výsledok takmer 26 %.

Čítať viac...
Nahor