Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Sledovanosť: Hlas opäť bez brejkov oslabil, uškodil mu futbal i voľby

Hlas má za sebou svoju druhú kastingovú epizódu. Televízia opäť stavila na istotu, keď šou prerušila jediným krátkym brejkom, popri silnej konkurencii však klesla.

Spevácka šou Hlas pri svojej druhej časti na Markíze oslabila. Televízia aj tento raz zaistila lepší výkon šou jej nasadením takmer bez brejkov, program prerušila jediným krátkym. Za normálnych okolností by pri tejto stopáži nasadila tri reklamné prestávky, v prípade, že by chcela skončiť do desiatej večer tak dve. V priemere by mal každý brejk okolo šesť minút a tie aktuálne v Hlase  trvajú cca 4 minúty. Šou stratila oproti štartu podľa našich informácií okolo 50-tis. divákov a získala podiel 30,7 %. V susednom Česku dokázala spevácka šou dokonca narásť, keď si ju v univerzálnej cieľovke 15+ pozrelo o 70-tis. divákov viac, podielom však stúpla málo iba na 22 %, u mladších v 15-54 zotrval Hlas na hodnote spred týždňa 31 %.

Konkurencia pre Hlas však bola silnejšia ako pred týždňom. Posunutím štartu šou na 5. marca sa televízia vyhla pred týždňom futbalovej Lige Majstrov, ktorej polčasy na Dvojke RTVS sledovalo nad 7 a 11 % divákov. Na Jednotke medzi tým od 20:15 prebiehala záverečná prezidentská debata s kandidátmi s najväčšími predvolebnými preferenciami, pozrelo si ju vyše 9 % potenciálnych voličov. Išlo tak o najlepší výsledok spomedzi troch veľkých debát vo večernom vysielaní Jednotky. Aj Markíze priniesla debata najvážnejších kandidátov na víťazstvo najvyšší podiel a to okolo 24 %.

Napriek futbalu a voľbám sa nedarilo zle televízie z Koliby, Panelák oslabil iba na podiel okolo 18 %, Kosti sa dokonca blížili k 20%, čím posilnili svoj výsledok spred týždňa. Jednotka bola celodenne treťou najsledovanejšou stanicou, nasledovala Plus, na ktorej uspel večerný film Posledný Deň nezávislosti s podielom nad 6 %. Piata skončila Doma tradične aj vďaka Sile, tá však včera prežila slabší večer (okolo 6 a 8 %). Dajto skončilo až siedme, keď ho predbehla aj vďaka Lige majstrov Dvojka. Večerný film televízie pre muža Explózia získal okolo 4%.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor