Televízia
Sledovanosť: Hitovica už na Markíze prepadla, na Vdovu však stačila
Druhou programovou zmenou zaradila Markíza Hitovicu na utorok po Rodinných prípadoch, v tomto čase dosiahla relácia podobné výkony ako akvizičné seriály.
Špeciálna zábavná šou Hitovica sa s úspechom skončila iba pri svojej premiére na Doma. Na Veľkonočný pondelok si reláciu pozrelo 7,5 % divákov, no na Markíze už také úspechy nezískala. Reprízu veselice s Jakubcom či Mázikovou si pozrelo podpriemerných 14,8 % divákov, čo kopíruje výkony v tom čase vysielaných komediálnych seriálov. Markíza si tak zaradením Hitovice nepohoršila. Jej výkon dokonca stačil na premiérovú epizódu seriálu Vdova na Joj, ktorý už v tomto čase dožije pri svojich podpriemerných výkonoch okolo 13-14 %.
Ani po ôsmej však Markíza nedominovala tak, ako je zvyknutá. Najsledovanejší seriál Búrlivé víno po sviatkoch spadol hlbšie pod úroveň 30 %, keď si ho pozrelo niečo cez 27 % divákov, slabý deň mali aj Rodinné prípady s výkonom pod 23 %. Panelák a Vtierka Castle dosiahli pre Joj uspokojivé výsledky s výkonmi okolo 19 a 18 %. Za zníženým výkonom Búrlivého vína môže okrem Ligy majstrov vysielanej napríklad na Prime Cool byť aj relácia Nikto nie je dokonalý na Jednotke, tá však získala svoj tradičný výsledok okolo 11 % (v 12-54, cca 14 % v 12+).