Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Sledovanosť: Galavečer OTO ďalším rokom narástol, valcoval ešte viac ako vlani!

Najsledovanejší galaprogram na Slovensku potvrdil vzrastajúci záujem divákov, televízna udalosť sezóny vylepšila svoj rekord posledných rokov.

Anketa Osobnosť televíznej obrazovky potvrdzuje, že prehupnutím sa do druhej dekády nového milénia zvrátila negatívny trend sledovanosti a naberá na sile.

Už minulý rok čísla OTA rapídnejšie rástli, pričom tentoraz medziročne podrástol o vyše 60-tisíc divákov. Priamy prenos OTO 2015 podľa našich informácií sledovalo celkovo 665-tisíc divákov pri podieli až 36,1 %. Minulý rok prenos OTO 2014 malo sledovať 601-tisíc divákov s podielom 30,6 %. Tento rok k tomu prenos trval o niečo dlhšie, keď ho tvorcovia natiahli až blízko polnoci.

Vysoko sa OTO 2015 dostal aj v komerčnej cieľovke, kde jasne dominoval s ratingom 9,7 % a podielom 30 %. Ide o podobný rating než pred rokom, kedy bol prenos mierne kratší, pričom v podieli dosiahol galavečer nárast o viac než 3 body.

Ťahanie sa k 700-tisícovej hranici je ráznym odlepením sa od päťstovky, okolo ktorej sa program posledné roky hýbal. Pred rokom OTO 2013 sledovalo 551-tisíc divákov s podielom 28,6 %,  OTO 2012 zas 587-tisíc divákov s podielom 28,6 %. Všetky spomínané čísla sú pre anketu vysoký nadpriemer, keď v priebehu rokov klesala a napríklad prenos OTO 2011 sledovalo 464-tisíc divákov s podielom 22,4 %.

Komerčné stanice popri sledovanom OTOvi nestačili. Markíza úplne neprepadla, keď s filmom Nezastaviteľní skončila pod 20 %, celebritná Moja mama varí lepšie ako tvoja však spadla len na desiatku. Pluska bola večer najsilnejšou alternatívou s filmom A-Team: Posledná misia a podielom pod 6 %, romantika Vždy budeš milovaná na Doma šla len na trojku, rovnako aj Deuce Bigalow: Európsky gigolo na Dajto.

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor