Televízia
Sledovanosť: Futbalovo-volebná sobota mizériou pre Joj, Televízne noviny nad 40-kou
Voľby lákali divákov k Markíze, futbal k Jednotke.
Volebno-futbalová sobota priniesla vysoké výsledky pre Markízu a Jednotku, ale aj pre menšie stanice. Z najväčšej pozornosti sa tešili Televízne noviny Markízy, ktoré v poslednej volebnej hodine komunálnych volieb dosiahli podľa našich informácií vysoký podiel pod 42 percentami. Správy Joj, Veľké Noviny, od 19:30 prekročili len hranicu 21 %. Správy RTVS sa v 12+ hýbali pod hranicou 13 %, v 12 – 54 pod 8 %.
Po dvadsiatej hodine bol podľa očakávaní najsledovanejší posledný futbalový zápas Slovenska v kvalifikácii na EURO 2016 v tomto roku, ktorý naši futbalisti zohrali s Macedónskom. Naša reprezentácia dokázala aj po štvrtý raz naplno bodovať a víťazstvo 2:0 vo vonkajšom prostredí sledovalo po polčasoch nad 26 a 31 % divákov pri obrazovke v 12+, v komerčnej cieľovke sa podiely pohybovali okolo 25 a 29 %.
V podpriemere počas futbalového zápasu skončili Markíza s Joj. Líder ponúkol reprízovú snímku Salt, ktorá uhrala podiel takmer 17 %, Joj s kinopremiérou Nebezpečná korisť získala len podiel okolo 11 %. Tešiť sa však mohli menšie stanice, Dajto zabodovalo s boxom, víťazstvo Klička sledovalo takmer 8 % divákov pri obrazovke. Dome tradične zafungovala romantika, snímka Splnený sen prekročila 6 %. Plus sa zas darilo s Profesionálmi, ktorí uhrali vysoký podiel takmer 8 %, nasledujúci film Johnny English získal podiel nad 6 %.
Foto: HNonline.sk