Aktuality
Dobré ráno pri štarte uspelo! Teleránu ubralo divákov (porovnanie výkonov)
Joj v pondelok 5. 5. 2014 spustila novú rannú reláciu Dobré ráno, uviedla sa sľubným výsledkom.
Na Jojke hneď prvé Dobré ráno dokázalo uspieť. Televízii sa podarilo kampaňou nalákať divákov na vstávanie s jej novinkou, pričom v poradí tretia ranná relácia Joj v jej histórii zaznamenala najlepší štart. Kým Raňajojky sa v rokoch 2003 – 2005 trápili s minimálnymi podielmi, Ranná šou s Adelou a Sajfom zo štúdia Fun Rádia odštartovala s vtedy pre televíziu podpriemerným podielom 17,3 %. Šou pri tom dostala masívne promo a Joj prežívala silnejšie obdobie ako v súčasnosti, keď sa jej priemer pohyboval na úrovni 20 %. Adela so Sajfom na obraze skončili po pár dieloch, relácia padala do hlbokých podpriemerov.
VIDEO: Aký bol štart Dobrého rána na obraze?
Od tých je zatiaľ Dobré ráno ďaleko. Podľa našich informácií si jojkársku rannú novinku pozrelo nadpriemerných 19,1 % divákov, čo znamená zlepšenie výkonov televízie oproti predošlým týždňom v niektorých časoch aj o 4-5 %. Teleráno Joj nemohla výraznejšie ohroziť, udržalo si svoj vysoký štandard, no o časť divákov prišlo. Kým priemerne sa dokáže s prvou časťou prehupnúť aj cez 50 % či si udržiavať štandard okolo 45 %, teraz prvá časť Telerána zaznemanala výkon okolo 40 %. S druhou časťou už pravidelne túto hranicu podlieza, aj popri štarte Dobrého rána tomu tak bolo, keď druhú polovicu rannej relácie Markízy sledovalo okolo 34 % divákov. Dobrému ránu sa podľa našich informácií darilo držať kontinuálny výkon, pričom narozdiel od Telerána v druhej polovici svoj výkon skôr posilnilo.
V počte divákov Dobré ráno skončilo na polovičnom výkone Telerána. S Jojkou vstávalo priemerne okolo 60-tis. divákov starších ako 12 rokov, s Markízou okolo 120-tis. divákov.