Aktuality
Sledovanosť: Ďalší vyrovnaný boj komerčných skupín v prime-time, súboj správ vyhrali Veľké Noviny
Markíza v stredajšom prime-time vystriedala romantické komédie za fantasy sériu Twilight. Druhá časť Nov sa uviedla priemerne, komerčné skupiny zviedli v hlavnom vysielacom čase vyrovnaný boj.
Joj Group sa v stredu opäť priblížila na dostrel konkurenčnej skupiny Markíza. Podľa našich informácií skupiny delilo v prime-time iba pol percenta, pričom najviac sa na tomto výsledku podpísali výkony menších staníc.
Líder si počas tohto týždňa udržiava štandard v prime-time v rozmedzí 23 – 24 % a potvrdil to aj v stredu. Film Twilight sága: Nov získal podiel 23 % a Markíza aj spoločne so spravodajským blokom potvrdila letný štandard s večerným programom.
Vyrovnaný súboj hlavných spravodajstiev včera priniesol tesnú výhru Veľkých Novín, ktoré sledovalo len o pár tisíc divákov viac ako Televízne noviny. Tie zaznamenali podiel okolo 33 %, spravodajstvo Joj okolo 30 %. Najsledovanejším programom dňa sa stal opäť Šport, podielovo sa vyšplhal nad 28 %.
Výsledok Joj v prime-time pokazila dvojporcia seriálu Terra Nova, ktorý získal podiely len nad 14 %. Hlavnému kanálu televíznej skupiny z Koliby však priemerný výkon v hlavnom vysielacom čase stačil na spokojnosť, keď prekročil hranicu 20 %.
Joj v rámci výkonu celej skupiny významne doplnila Plus, ktorá predbehla aj súčet večerného podielu Domy a Dajto. Plus v prime-time atakovala 7 %, za čo vďačila najmä ošúchanému filmu Dvaja machri medzi nebom a peklom s podielom takmer 9 %.
Celkovo Joj Group v prime-time dosiahla podľa našich informácií podiel 29 %, Markíza Group o pol percenta viac. Sklamali najmä výkony spomínanej Domy a Dajto, ktoré sa v hlavnom čase neprehupli priemerne cez tri percentá.