Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Sledovanosť: Dajto s vynikajúcim výkonom, dotiahlo sa aj na komerčných lídrov!

Menšia stanica Markíza Group, Dajto, zažila v utorok večer výborný výsledok, po skončení hlavných seriálov Markízy a Joj sa najsledovanejším staniciam dokonca priblížila.

Utorňajšia filmová ponuka mužskej stanice Dajto vyšla. Nadpriemerný výsledok získala komédia Nekecaj a pádluj!, ktorú sledovalo okolo 8 % divákov pri obrazovke, pričom tento výsledok získala najmä vďaka silnému finišu v záverečnej polhodine. V tom čase sa už neprekrývala s hlavnými seriálmi Markízy a Joj a dokonca sa staniciam priblížila. Výdatný nábeh dokázala využiť nasledujúca „kultovka“ Kill Bill 2, ktorú až takmer do jednej v noci sledovalo priemerne 10,5 % divákov.

Dajto vďaka vydarenému večeru predbehlo ostatné menšie stanice a stal sa štvorkou na trhu. Na tretie miesto mu nedovolila siahnuť Jednotka, ktorej pomohla tradičná utorňajšia zábava s Nikto nie je dokonalý, ktorá získala podiel okolo 11 % (12-54). Búrlivé víno dokázalo napriek úspešnej konkurencii v ratingu oproti pondelku ešte mierne podrásť, staniciam pomáhalo najmä divoké počasie, a tak si najsledovanejší seriál na Slovensku pripísal výsledok okolo 32 %. Panelák naopak jemne poklesol, čo je však v rámci utorňajšieho nastavenia obvyklé, a získal podiel okolo 19 %.

Po 21:30 sa na svoje zvyčajné hodnoty vrátili Rodinné prípady, tento raz oproti priemeru ešte viac oslabili, keď ich sledovalo okolo 20 % divákov pri obrazovke. Aktuálne najsledovanejší večerný akvizičný seriál Joj, Vtierka Castle, zaostal za pôvodným seriálom Markízy len okolo 15-tis. divákov s výkonom nad 18 %.

Čítať viac...

Viac v Televízia

Nahor