Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Sledovanosť: Búrlivé víno neohrozila ani domáca Brazília, Jednotka jednotkou

V utorok sa na MS v Brazílii po druhý predstavili domáci hráči v zápase s ich veľkým konkurentom Mexikom. Búrlivé víno ani atraktívny duel neohrozil.

Kým Televízne noviny sa vyrovnávajú s konkurenciou futbalových majstrovstiev najťažšie, Búrlivé víno ako často najsledovanejší program na Slovensku si s futbalom ťažkú hlavu nerobí. Napriek tomu, že si už prvý polčas duelu Brazília – Mexiko od 20:50 zaplo takmer 290-tis. Slovákov (podiel takmer 15 % v 12+, vyše 16 % v 12-54), Búrlivé víno nezaznamenalo pokles, keď získalo podiel nad 31 % a v 12+ si ho zaplo takmer 700-tis. Slovákov. Prvý polčas atraktívneho duelu sa so seriálom Markízy prekrýval až do jeho konca. Druhý polčas futbalového duelu zaznamenal nárast počtu divákov, keď ho sledovalo takmer 340-tis. Slovákov starších ako 12 rokov (podiel takmer 23 % v 12+, takmer 22 % v 12-54). Jednotka bola s druhým polčasom duelu jednotkou na trhu.

Búrlivé víno tak dokázalo ustáť aj náročnú konkurenciu. Panelák už futbal pocítil výraznejšie, keď získal podiel len nad 16 %. Veľa vody nenamútil ani Hriešny zoznam, ktorý s oboma epizódami skončil pod hranicou 20 %, Vtierka Castle na Joj spadla ešte výraznejšie, podobne ako pondelňajší Agenti S.H.I.E.L.D. sa musela zmieriť s hodnotou pod 13 %. Joj a Plus už tradične trpia konkurenciou športu najviac, oba kanály zaznamenali v utorok pokles. Markíza naopak oproti pondelku rástla. Jednotka si užila aj vďaka silnému večernému futbalu vysoký celodenný podiel 9,4 %, v 12+ dokonca prekročila hranicu 10 %.

Čítať viac...

Viac v Televízia

Nahor