Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Sledovanosť: Búrlivé víno aj Chlapi neplačú si držia divákov

Oba denné seriály prinášajú Markíze radosť. Televízia sa môže s nimi dennodenne spoľahnúť na istotu nadpriemeru.

Napriek občasným výkyvom pod hranicu 30 % si oba denné seriály Markízy držia naďalej svoj nadpriemer. Ani počas teplých dní seriály masy neopúšťajú, držia si aj svoj podiel. Vo štvrtok dosiahli podiel takmer 31 %. Okolo hranice 30-31 % sa držia pravidelne. Búrlivé víno pri tom nebolo písané ako denný seriál, Danica Haláková, tvorkyňa seriálu, niekoľko raz tento fakt pripomínala, sťažovala si na znižovanie kvality seriálu. Chlapi neplačú a jeho dejové linky sú písané už inak, taktiež ich je od začiatku viac ako v Búrlivom víne.

Rodinné prípady Markíze už toľkú radosť nepriniesli, tento raz si ich vybralo menej ako 21 % divákov. Štvrtkový večer patrí na Joj zábave, Panelák dosiahol podiel okolo 19%, Profesionáli skončili pod 18-tkou, Kukátko naďalej bojuje s nízkymi číslami, tento týždeň dosiahlo hodnotu nad 14 %. Štvrtok patril taktiež finálovému duelu hokejovej Extraligy na Dvojke, všetky tri tretiny sledovalo priemerne 11 až 12 % divákov (12-54). Jednotke vyšla večerná romantika s filmom Letná láska, v 12+ ju sledovalo okolo 10 % divákov.

Čítať viac...
Nahor