Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Sledovanosť: Ako uspeli televízie počas víkendu?

V nedeľu vysielala JOJ tradične svoju talentovú show, v sobotu vysielala Markíza tradične farmársku show. Ako dopadli?

Talentová show Česko Slovensko má talent potvrdila svoju pozíciu jesennej jednotky na trhu, podľa našich informácií podiel show dosiahol okolo 35%. Sledovanosť oproti minulému víkendu jedmne poklesla, show si však naďalej drží pozíciu najsledovanejšieho programu jesene. Markíza v nedeľu ponúkla ďalšiu atraktívnu filmovú premiéru Konečná.  Akčný film v konkurencii talentovej show na JOJ dosiahol podiel okolo 24%.  Nedeľný prime time tak opäť ovládla TV JOJ. V nedeľu sa darilo aj Jednotke RTVS, ktorá vysielala galaprogram Noc nádejí. Podiel sa podľa našich informácií dostal nad 10% v cieľovej skupine 12+.

V sobotu si oproti predchádzajúcemu týždňu polepšila Markíza. Farma, ktorá minulý týždeň podľahla filmovej ponuke na JOJ, si tento raz udržala postavenie jednotky. Podľa našich informácií dosiahla podiel nad 27%. JOJ tento raz ponúkla rodinný titul Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik s podielom nad 20%.

Informáciu o sledovanosti doplníme v prípade vydania tlačových správ televízií.

Čítať viac...
Nahor