Aktuality
Sledovanosť: Ako sa darilo kinopremiére Voda pre slony či reláciám Čo ja viem, Hlas a Súboj národov?
Najsilnejšie postavenie v ostatných dňoch sa podarilo udržať trhovému lídrovi. Jojke priveľmi nevyšla veľkonočná kinopremiéra jej najväčšieho filmového titulu počas sviatkov Voda pre slony.
Joj tento piatok uviedla svoj dva týždne promovaný kinohit Voda pre slony. Premiéra filmu jej však na Veľký piatok príliš nevyšla, keď si ju podľa našich informácií pozrelo iba cez 17 % divákov. Diváci vo veľkom uprednostnili ľahšiu komediálnu bojovku Karate Kid, ktorá na Markíze získala podiel vyše 32 %. Svoj vysoký štandard na pomery RTVS si udržala vedomostná šou na Jednotke Čo ja viem. V 12-54 ju sledovalo dokonca viac divákov ako pred týždňom, prinieslo jej to podiel cez 15 % divákov. V 12+ relácia aj vďaka sviatočnému večeru narástla na podiel vyše 18 %.
Pre piatkovú kinopremiéru zaradila Joj svoju súťažnú šou Súboj národov na štvrtok. Po Paneláku zaznamenala lepší podiel ako v piatkovom prime-time, keď si ju pozrelo takmer 18 % divákov. Vysielala sa však o hodinu neskôr ako v pôvodnom čase a v inej konkurencii. Tú tvorili najmä Rodinné prípady Markízy, tie tento raz sledovalo cez 22 % divákov. Súboj denných seriálov mal opäť jasného víťaza, Búrlivé víno sledovalo okolo 31 % divákov, Panelák okolo 18 %.
V stredu večeru kraľovala spevácka šou Hlas, ktorá mimo konkurencie futbalu vyskočila na úroveň 11,9 % v ratingu pri podieli 34,5 %. Obe spevácke šou sa tento týždeň prehupli do ďalšej fázy, Hlas odvysielal prvý zo štyroch sérií Súbojov, X Factor čaká Bootcamp. Panelák proti silnému Hlasu uhral priemer s výsledkom nad 18 %, akvizičné seriály televíziám nadpriemer nepriniesli, Kosti sledovalo okolo 16 % divákov, Markízu potešila až druhá epizóda seriálu Arrow s výkonom vyše 25 %, tú prvú sledovalo okolo 22 % divákov.