Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Štvrtok ovládol futbal, Sestričky skočili na sezónny rekord! Extrémne premeny slabnú, Delukse celkovým víťazom

U mladých sa v týždni najvyššie držia Sestričky so štvrtkovým futbalom, nový rekordný podiel dosiahla Farma. V počte divákov týždňu vládne spravodajstvo s Inkognitom. Článok je aktualizovaný.

Po pondelňajšom sezónnom rekorde Inkognita sa najvyššie v sezóne dostali v nasledujúci deň aj Sestričky. Tie už po druhý raz počas druhej série porástli skokovo o približne rating, pôvodne z okolia 8 % blízko ku 9 %, po troch týždňoch sa teraz dostali už na úroveň 9,9 % s podielom 27,4 %. Stali sa najsledovanejším programom utorka v komerčnej cieľovke, pričom sa začínajú rozpamätávať na svoje najsilnejšie časy z prvej série, kedy prekročili desať ratingov. Celkovo si Sestričky pozrelo 472-tisíc divákov a sú tak hlavným programom Markízy s najväčším počtom divákov okrem spravodajstiev.

Najvyššie na trhu sa medzi nespravodajskými programami držia Talent, ktorý ostatne sledovalo 598-tisíc divákov, a Inkognito, ktoré tento pondelok porástlo na 578-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke sa Sestričky už dotiahli na sezónny rekord Susedov z minulého mesiaca a ich vtedajší rating 10 %, ktorý je zatiaľ z hlavných programov Markízy v tejto sezóne najvyšší. Na čele sa drží Česko Slovensko má talent, ktoré desiatku začalo prekračovať pravidelne, ostatne vyskočilo na rekord 11 ratingov.

Na Joj pokračoval v utorok druhým dielom seriál Za sklom, ktorý vo svojej tretej záverečnej sérii dosahuje obdobnú výkonnosť ako z druhej série, vysielanej v druhej polovici jari 2018. Vtedy sa seriál hýbal okolo ratingových 6 %, teraz mal túto úroveň prekročiť a oproti štartu tretej série o niečo podrásť, podiel sa zastavil na úrovni 17,7 %. Podľa televízie si kriminálku pozrelo 372-tisíc divákov.

V stredu sa televízie vrátili ku svojim tradičným štruktúram, keď minulý týždeň reagovali na úmrtie Karla Gotta. Extrémne premeny po týždňovej prestávke potvrdili pokles, keď podľa sociálnych sieti klesli o necelý pol rating na 7,8 % s podielom 24,6 % u mladých divákov. Ide tak o ich druhý najslabší výkon sezóny. Výskok k ratingovej 9-tke spred troch týždňov tak je zatiaľ ojedinelý a relácia po rekorde klesá, opačný vývoj zaznamenávajú spomínané Sestričky, ktoré pri každom náraste dosiaľ udržiavajú zlepšenú výkonnosť. Joj po minulotýždňovom páde k piatim ratingom vyskočil späť seriál Delukse, mal uhrať druhý najlepší rating od štartu výkonom 6,7 % a podielom 19,8 %. V počte divákov v stredu večer vyhral, pozrelo si ho 370-tisíc divákov, Extrémne premeny ich mali 355-tisíc.

Vo štvrtok sa najlepšie darilo kvalifikačnému futbalovému zápasu na EURO 2020 Slovenska proti Walesu, ktorý sa u mladých divákov v druhom polčase dotiahol na utorňajšie Sestričky ratingom 9,8 % a podielom 32,2 %. Prvý polčas bol nad deviatimi ratingami. Celkovo si dva polčasy pozrelo 525 a 546-tisíc divákov.

Markíze sa aj tento týždeň darí s Farmou, ktorá naďalej najlepšie výkony dosahuje od utorka do štvrtka. Od utorka dvakrát po sebe znovu vylepšila najlepší podiel aktuálnej jedenástej série, ktorý už v stredu prvý raz pokoril tridsiatku výkonom až 30,8 %. Joj so svojimi programami z druhého pásma Ministrami a Čau, Lujza! v tom čase u mladých dosiahla podiely okolo 11 a 13 %.

Vôbec najsledovanejším programom uplynulých dvoch dní boli štvrtkové Noviny Joj s 587-tisíc divákmi a podielom 29,2 %, rovnaký počet divákov dosiahlo vo štvrtok navyše aj Počasie Markízy. V utorok sa najvyššie dostali Televízne noviny, pozrelo si ich 575-tisíc divákov, stredu ovládlo Počasie Markízy s celkovo 568-tisíc divákmi.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+

Čítať viac...
Nahor