Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Sledovanosť

Senzačná výhra Slovákov dotiahla aj seriálový valec sezóny! Červené pásky popri nej prekvapili

Zdieľať

Najväčším suverénom sezóny ostáva Pán profesor, celkovo sa však pred neho tesne dostal utorňajší futbal s prekvapivým priebehom.

Slovenská futbalová reprezentácia po dvoch kritizovaných výkonoch v kvalifikácii na Majstrovstvá sveta vo futbale 2022 prekvapila. V utorňajšom zápase proti favorizovanému Rusku dokázala zvíťaziť a zmiesť zo stola viaceré pesimistické predikcie.

Prekvapivý vývoj zápasu sa odrazil aj na číslach sledovanosti, keď k duelu pribúdali s blížiacim sa záverom diváci. Zápas dosiahol svoj vrchol na samom konci, kedy Slováci uhájili výhru, v komerčnej cieľovke sa vtedy ťahal nad 10 ratingov.

Priemerne polčasy dosiahli ratingy 7,8 a 9,1 % s podielmi 19,4 a 27,6 %. V celkovom publiku sledovanosť v priebehu diania taktiež rástla, polčasy sledovalo priemerne spolu 466 a 506-tisíc divákov. Druhý polčas zápasu Slovensko – Rusko je zatiaľ najsledovanejším nespravodajským programom týždňa.

Napriek futbalu však o niečo porástli Červené pásky a prekvapili aj samotnú televíziu.

Aj keď ostali na totožných podpriemerných podieloch na úrovni cez 18 %, v ratingu prvýkrát v tomto roku prekročili 7 %. Celkovo si medzitýždenne polepšili o takmer 40-tisíc divákov, keď si ich teraz zaplo 310-tisíc. Seriál je zatiaľ sklamaním televízie v tejto sezóne, keď sa po vlaňajšej stopke doteraz nedokázal dostať na minuloročné čísla.

Pondelok suverénne opäť ovládol seriál Pán profesor, ktorý potvrdzuje pozíciu vôbec najsilnejšieho programu sezóny v komerčnej cieľovke.

Seriál v celej prvej polovici druhej série dosiahol na extra silný priemerný rating na úrovni 12 %, ktorý potvrdil s piatou časťou ratingom 12,1 % a podielom 32 %. Celkovo si ho pozrelo 495-tisíc divákov. Pán profesor tak naďalej udržuje ďaleko vyšší priemer ako v prvej sérii, ktorá skončila priemerne na úrovni okolo 9 ratingov.

Okrem Červených pások v utorok už v pondelok Markízu potešili Susedia, ktorí sa po dvoch týždňoch vrátili tesne nad ratingovú hranicu 7 %. Medzitýždenne stúpli o necelý rating. Podielovo si polepšili na 23 %. Napriek obsahovej vyčerpanosti tak stále udržujú slušnú masu divákov, celkovo ich mali 308-tisíc.

Na vrchole oboch dní sa spomedzi všetkých programov umiestnilo Počasie Markízy, ktoré sledovalo v pondelok 635-tisíc divákov a v utorok 632-tisíc.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj “hostia”

Odporúčame

Facebook

Nahor