Téma mesiaca
Savo prichádza s netradičnou reklamou na WC čističe. Zameriava sa na ženy, ktoré ho nepoužívajú
Spoločnosť Unilever pred letom kompletne rebrandovala celý produktový rad populárnej značky SAVO do nového prehľadného dizajnu a do televíznej kampane na inovovaný rad svojich WC čističov vyrazila s netradičným nápadom. Kampaň štartuje na Slovensku aj v Českej republike v auguste.
Pôvodné reklamy na Savo sú medzi divákmi obľúbené aj pre ich vtipnosť. Nový tridsaťsekundový spot na rebrandovaný a inovatívny rad WC čističov v tomto ohľade drží líniu. Ešte zaujímavejší je však samotný koncept. Savo využíva v reklame výsledok reálneho výskumu, podľa ktorého Savo odporúča 9 z 10 žien. Toto tradičné klišé však tvorcovia následne opúšťajú, aby sa netradične venovali desiatej žene a jej snahe poradiť si so „skoro každým problémom v domácnosti“ iným, skutočne nečakaným spôsobom. Reklama je dielom kreatívnej agentúry Young&Rubican a režiséra Daniela Růžičku.
„Náš koncept je založený na reálnych dátach z výskumu medzi českými a slovenskými ženami a sme skutočne radi, že sme vďaka tomu mohli prísť s kampaňou, ktorá sa od tradičnej propagácie čističov výrazne líši,“ doplňuje Lenka Křížová BD&BB manažérka Savo pre Českú a Slovenskú republiku.
Nový rad WC čističov Savo sa vyznačuje tým, že zároveň čistí a dezinfikuje a pre spotrebiteľa sú k dispozícií štyri varianty: Savo WC Oceán, Savo WC Lúka, Savo WC Turbo a Savo WC Citrón.
Nový spot WC čističe Savo
Zo zákulisia výroby spotu
Zdroj: PR správa