Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

S najlepším rozbehom sezóny dosiaľ Horná Dolná, Joj môžu čakať zmeny! Jeseň začína trápením

Televíznej dvojke nevychádza rozbeh jesene, Markíze vlažne odštartovali Extrémne premeny, kým Oteckovia už skočili po návrate Mojej mamy na svoje.

Z doterajších štyroch dní novej jesennej sezóny sa o najlepší rozbeh postarala stálica v programe Markízy, Horná Dolná. Komediálny seriál odštartoval na jar už svoju 11. sériu, ktorú televízia pre pandémiu prerušila a ďalšie časti začala nasadzovať od tohto týždňa.

Horná Dolná si v komerčnej cieľovke pri svojom návrate na obraz pripísala rating 8,6 %, čo jej prinieslo podiel 26,2 %. Odštartovala tak vyššie ako Sestričky alebo stredajšie Extrémne premeny, ktoré boli pre Markízu s prvou časťou tretej série skôr sklamaním, keď mali získať rating 6,9 % s podielom 21,2 %.

Extrémnym premenám navyše výrazne pomohla väčšia dĺžka, keď proti konkurenčným Prázdninám na Joj boli väčšinu času dvojkou na trhu či boli so seriálom vyrovnané. Joj poslednú štvrtú sériu Prázdnin odštartovala na ratingu 6,5 % s podielom 18,9 %.

Joj zatiaľ zažíva najväčšie sklamanie s jarnou úspešnou novinkou Nový život. Kým v minulej sezóne jej pomohla výrazne navýšiť utorňajšie až štvrtkové priemery oproti minulým sezónam, seriál sa v druhej sérii vracia mimo formy, keď vo štvrtok mal jeho rating spadnúť bližšie ku 4 %.

Televízia sa navyše podvečer vrátila k relácii Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá stratila výkonnosť už v minulých sezónach od nástupu Oteckov a potvrdzuje to aj teraz. Joj sa opäť v dôležitý podvečer dostáva aj hlbšie pod podielovú desiatku. Naopak, od nástupu Mojej mamy sa prebrali Oteckovia, ktorí sa v podieli vrátili nad 30 %.

Reality šou Farma si nateraz udržuje bežné čísla podobné rozbehu iných sérií. Ratingy jej skáču v závislosti od dňa, posledne sa podielovo dostala na približne 24 % s ratingom 5,5 %. Joj už vo štvrtok realizovala prvú zmenu programu, keď z večera vyhodila po neúspešnom pokuse český seriál Slnečná, nasadením komédie Drsniačky si nepomohla, mala ísť hlboko pod desiatku. Od ďalšieho týždňa už vracia večernú politickú diskusiu Na hrane.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor