Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Rypol si do Markízy: Rozboril v novej upútavke chrlí oheň rovnako ako porotkyňa Superstar!

Joj v novom prome na V siedmom nebi naráža na svojho priameho konkurenta.

Televízia z Koliby je známa svojím podpichovaním konkurencie, pričom tentoraz si podľa všetkého zobrala na mušku Superstar. Práve proti nej sa totiž od nedele 30. augusta postaví Rozborilove Siedme nebo, ktorého nová upútavka pripomína prvok z kampane k speváckej šou.

Nový spot postavila Joj netradične, keď v jeho začiatku Vilo Rozboril chrlí oheň. Podobnou „superschopnosťou“ sa prezentuje v kampani na Superstar porotcovský nováčik Klára Vytisková. Rozboril ďalej dodáva: „Tak nie. Toto odo mňa nečakajte. V siedmom nebi budeme naďalej pomáhať.“

Joj si takouto neštandardnou upútavkou pre V siedmom nebi vystrelila zo svojej konkurencie. Rozboril tento fór berie v priateľskom duchu. „Je to úplne nevinný, nikoho neurážajúci televízny fórik. Nič viac, nič menej,“ povedal pre Nový čas.

Joj podpichla svojho najväčšieho rivala už niekoľkokrát. Pri štarte markizáckej seriálovej novinky Rádio v roku 2009 Joj okamižte spustila upútavky na vlastný seriál Rádio Hijó s Lukášom Latinákom a Robom Jakabom. Neskôr sa ukázalo, že išlo o seriál pre internetovú televíziu Huste.tv. Vlastnú veľkú kampaň urobila Joj aj o rok skôr pri štarte markizáckej šou Elán je Elán, kedy dvojka na trhu začala promovať projekt s názvom Puhdys je Puhdys. Televízia mu vytvorila mimoriadne silné promo nielen vo vysielaní, ale dokonca aj v tlači. Celá kampaň mala vyvrcholenie na 1. apríla 2008 počas vysielania seriálu Panelák, kedy prostredníctvom Andreja Bičana oznámila, že šou Puhdys je Puhdys nebude. V roku 2012 zas v prome na filmovú jeseň nechala Hulkom zničiť logo Markízy (video nižšie).

Čítať viac...
Nahor