Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

RTVS víťazom sledovanosti v predvolebných diskusiách

Posledná diskusia piatich kandidátov s najväčšími šancami na zvolenie zaznamenala najvyššiu sledovanosť spomedzi všetkých predvolebných diskusií pred prvým kolom prezidentských volieb.

Finálová predvolebná diskusia kandidátov v prvom kole prezidentských volieb, ktorú včera v priamom prenose z Bratislavského hradu odvysielali Jednotka a Rádio Slovensko, zaznamenala napriek silnej konkurencii najvyššiu sledovanosť spomedzi všetkých predvolebných diskusií pred tohtoročnými prezidentskými voľbami. Diskusiu RTVS sledovalo 332-tisíc divákov (podiel na trhu 15,6 %), pričom diskusiu na obrazovkách televízie Markíza sledovalo 325-tisíc divákov (podiel na trhu 24,4 %).

„Teší nás záujem o prezidentské voľby zo strany našich divákov a poslucháčov, a tiež fakt, že finálový súboj top kandidátov pred prvým kolom priniesla Jednotka spoločne s Rádiom Slovensko z exkluzívnych a symbolických priestorov Bratislavského hradu. Čo je však nemenej dôležité, publikum si získal hlavne obsah diskusie,“ povedal generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.

„RTVS považuje prezidentské voľby za natoľko zásadnú celospoločenskú udalosť, že všetkým trom diskusiám vyhradila priestor v najsledovanejšom hlavnom vysielacom čase, o čom sme informovali ešte v januári. Spravodajstvo RTVS sa neprispôsobuje iným médiám, ale snaží sa reflektovať trendy a ponúkať divákom a poslucháčom najkvalitnejšie informácie, napríklad aj vo forme takýchto diskusií. Verím, že aj obsah včerajšej diskusie a záujem o ňu ukazuje, že sa nám tento cieľ darí napĺňať, doteraz totiž bolo zvykom prinášať informácie počas kampane len sterilnou formou,“ dodal šéf spravodajstva RTVS Lukáš Diko.

Tlačová správa RTVS

Čítať viac...
Nahor