Aktuality
Rozdiel medzi Hlasom a X Factorom opäť minimálny!
Súboj speváckych šou zatiaľ nemá jasného víťaza. Aj po týždni bol súboj Hlasu a X Factoru vyrovnaný, obe šou klesli.
Piaty kastingový diel Hlasu sledovalo zatiaľ najmenej divákov. Výber naslepo si tento raz vybralo podľa našich informácií 10,9 % Slovákov čo predstavovalo podiel 30,7 % (12-54). V tejto cieľovej skupine klesol Hlas oproti minulému týždňu o takmer 20-tis. divákov. Rozdiel medzi ostatnými epizódami X Factoru a Hlasu bol iba 3-tis. divákov. Spevácka šou Markízy má však výrazne viac starších divákov, rozdiel v 12+ dosiahol približne 60-tis. divákov.
V Česku je situácia opačná, tam si Hlas vyberajú hlavne mladší diváci. V 15+ aj tento týždeň získala šou na Nove podpriemerný podiel 20 %, v univerzálnej cieľovke mladších divákov to bolo stabilných 29 %. V 15+ sa opäť na Hlas dotiahli Cesty domů na Prime, rozdiel bol necelých 10-tis. divákov v prospech Novy.
U nás konkurovala Hlasu okrem Paneláku (okolo 19 %) aj atraktívna Liga Majstrov, ktorú na Jednotke sledovalo po polčasoch 9 a takmer 12 % divákov v 12-54. Po hlavnom programe ponúkli komerčné televízie akvizičné seriály, Kostiam sa tento raz až tak nedarilo s výkonom nad 16 %, v porovnaní so staničným priemerom ešte horšie skončili ďalšie dva diely seriálu Markízy Arrow (nad 19 a okolo 24 %).