Aktuality
Rekordný uplynulý týždeň: Priniesol najsledovanejšie programy jesene, večer najsilnejší Talent! Prehľad rekordov
Markíze aj Joj sa minulý týždeň darilo prekonávať sezónne rekordy, zároveň sme zaznamenali zatiaľ najsledovanejšie programy jesene.
Česko Slovensko má talent, Susedia, Sestričky, Farma aj spravodajstvá. Televízie v minulom týždni vylepšovali jesenné maximá, a to nielen v rámci jednotlivých programov ale aj celej sezóny.
Tradične už kartami miešala víkendová ponuka, v ktorej ťahá za dlhší koniec Joj. Tej sa podarilo ponúknuť zatiaľ najsledovanejšie programy jesene, keď sezónne maximum, ktoré dosiaľ držali Noviny spred dvoch týždňov, vylepšilo nedeľné Najlepšie počasie, ktoré 29.9.2019 sledovalo 676-tisíc divákov s podielom 30,2 %. Ide tak zatiaľ o najsledovanejšiu reláciu sezóny. Vystrelilo aj v komerčnej cieľovke, kde dosiahlo rating 11,1 % s podielom 29,8 %.
Mimo krátkych servisov o počasí, kde si aj Markíza pripísala v pondelok 23.9.2019 najsilnejší výkon s celkovo 611-tisíc divákmi, sa zatiaľ najvyššie dostali nedeľné Noviny Joj, ktoré si vybralo 635-tisíc divákov, share sa zastavil na hodnote 29,4 %. Rekord si minulý týždeň pripísali aj Televízne noviny, ktoré si v spomínaný pondelok sledovalo 597-tisíc divákov, najvyššie vyskočili aj v komerčnej cieľovke s ratingom 10,5 % a podielom až 33,1 %. Pomohli tomu najmä Oteckovia, ktorí zažili najlepší týždeň tejto štvrtej série, keď sa štyri dni držali skôr okolo úrovne 35 – 37 %, tento pondelok sa už vrátili k bežným číslam série okolo 33 %.
Z hlavnej večernej programovej ponuky mimo správ či športu sa zatiaľ naďalej najvyššie drží šou Česko Slovensko má talent. Tá si uplynulú sobotu pripísala rekord ôsmej série, keď si ju pozrelo 540-tisíc divákov s podielom 27,1 %, rekord zaznamenala aj v komerčnej cieľovke s ratingom 10,5 % a podielom 30,2 %. Talentu sa tak podarilo predčiť pondelňajších Susedov, ktorí si vyskočili na sezónny rekord ratingom 10 % a podielom 27,8 % v komerčnej cieľovke, celkovo si seriál pozrelo taktiež dosiaľ najviac, 467-tisíc divákov. Z rekordu jesene sa mohlo tešiť tiež Inkognito, ktoré si v rovnaký pondelok 23.9.2019 pozrelo celkovo 483-tisíc divákov. Tento výkon malo tento týždeň vylepšiť.
Markíze najvyššie v druhej sérii vyskočili minulý týždeň aj Sestričky, ktoré mali celkovo 440-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke si pripísali rating 8,9 % s podielom 24,9 %. Podiely na trhu od utorka do štvrtka vylepšovala zároveň Farma, ktorej top výkon je zatiaľ z minulého štvrtka pri podieli 27,5 %.
Joj sa zároveň v nedeľu podarilo ponúknuť dosiaľ najsledovanejší film jesene. Premiéru Veľký čínsky múr si pozrelo 447-tisíc divákov, bola k tomu lídrom trhu v komerčnej cieľovke s 9 % a podielom 25,3 %, kde o málo zaostala za premiérou z minulého týždňa Rýchlo a zbesilo 8.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram