Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Rada bola tento raz milosrdná. Udelila len jedinú finančnú pokutu

Licenciu na regionálne vysielanie získala spoločnosť 3o media, s.r.o. Pôsobí na severe stredného Slovenska.

Rada pre vysielanie a retransmisiu po svojom utorňajšom zasadnutí nepokazila vysielateľom záver dňa. Regulátor uložil jedinú finančnú pokutu, aj to vo výške 500 eur, za to, že Markíza nedodala súvislý záznam audiotextovej súťaže Akčná výhra z 22. decembra 2013. Ďalej na porušenie zákona už len upozornila.

Napomenutie dostala opäť Markíza a to za nedodržanie objektívnosti v príspevku <em>Bajan rozhoduje o projekte brata </em>z 22. októbra 2013 v Televíznych novinách. Rada je toho názoru, že starostovi Petržalky, Bajanovi, nebol poskytnutý dostatočný priestor na vyjadrenie. Upozornenie na porušenie zákona dostalo aj Rádio One Rock, ktoré neinformovalo Radu o zmene obchodného názvu v zákonnej lehote. Pôvodné Rádio Rock sa v marci tohto roka pridalo do skupiny rádií One, kde sa „spojilo“ s rádiom Hit FM a začalo vysielať pod novým názvom Rádio One Rock.

Rada zároveň udelila licenciu na regionálne digitálne vysielanie spoločnosti 3o media, s.r.o. pre službu Info3 región. Spoločnosť poskytuje na severe stredného Slovenska v oblasti Trstenej, Zuberca či Oravského Podzámku službu digitálnej televízie či optického internetu.

Kompletný výstup zo zasadnutia nájdete TU. Rada začala správne konanie voči TA3 a odvysielaniu tlačovky Smeru zo 17. marca. Viac TU.

Čítať viac...

Viac v Televízia

Nahor