Televízia
Aktualizované: JOJ má nového šéfa marketingu a PR
Publikované
JOJ Group má odvčera nového šéfa marketingu a PR. Po zmenách vo vedení televízie, ktoré nastali začiatkom novembra, prichádza k ďalšiemu personálnemu posilneniu televízie. Podľa informácií Mediaboom.sk sa nástupcom Ivany Semjanovej na pozícii šéfa marketingu a PR JOJ Group stal Michal Drobník, ktorý naposledy pracoval ako managing director v agentúre IPSOS. Správu budeme aktualizovať.
Doplnené:
Michal Drobník pracoval v rokoch 2001 – 2005 na oddelení marketingového prieskumu
vo vydavateľstve Stratosféra. Prieskumu trhu a marketingovému poradenstvu sa venoval
v spoločnosti IPSOS v Českej republike od roku 2005 a následne v Bratislave od roku 2007.
V posledných štyroch rokoch pôsobil na pozícii riaditeľa slovenskej pobočky.
foto: JOJ