Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Pripravovaná svadobná šou Markízy: Známe prvé podrobnosti, názov aj logo!

Televízia pripravuje radu nových šou, medzi nimi je aj svadobná novinka.

Markíza po seriálovej ére staví v najbližšom období na televízne šou, pričom svoju štruktúru obohatí aj o svadobnú novinku. K pripravovanému projektu odhalila televízia informácie prostredníctvom brožúry.

Markíza novinku označila za docu-soap, pričom jej hlavným cieľom je zmonitorovať svadobné prípravy či samotnú svadbu. Televízia stavia úspech formátu na tom, že snáď pri každom plánovaní svadby dochádza k menšiemu či veľkému stresu, ktorý môže byť zaujímavý pre oko kamery. Zároveň sa však diváci dočkajú emotívneho vyvrcholenia na obrade či zábave na svadobnej hostine. Televízia na oplátku budúcim manželom svadbu zaplatí.

Známy je už pritom prvý názov, ktorý by Markíza mohla svojmu novému projektu dať. Na Úrade priemyselného vlastníctva si nechala zaregistrovať známku Čas na svadbu, pričom k registrácii priložila aj možné logo pre šou. Neraz sa však definitívny návrh mení.

Návrh loga pre pripravovaný projekt Čas na svadbu
cas na svadbu

Markíza má vo vysielaní svadobných šou svoju históriu. V roku 2010 uviedla v podvečernom čase o 18-tej vlastnú verziu formátu Four Weddings britskej spoločnosti ITV Studios. Koncept tejto šou je postavený na tradičnom súťažení istého počtu súťažiacich v týždni. V tomto prípade súťažili 4 páry s už vystrojenými svadbami a víťaz získal svadobnú cestu vysokej hodnoty.

So svadobnou šou prišla Markíza aj v roku 2003. S vlastným projektom pod názvom Svadba snov sa dostala do konfliktu s STV, ktorá na rok 2004 pripravovala pod rovnakým názvom licencovaný formát holandského Endemolu Love Letters. Markíza vtedy projekt, na ktorom pracoval a aj ho moderoval Jaro Buček, obhajovala tým, že ide o jej vlastný koncept a neinšpirovala sa holandským formátom.

Oba programy si však boli podobné. Šou sa začínali žiadosťou o ruku nakrútenú skrytou kamerou, nasledovala súťaž párov a následne výhra samotného obradu. Vo finále markizáckej šou proti sebe bojovalo šesť párov, víťazná dvojica dostala od televízie svadbu na Bojnickom zámku.

Čítať viac...
Nahor