Televízia
Prima zmenila grafiku a spustila kampaň. Vytvoril ju bývalý kreatívec Novy (vnútri všetky ukážky kampane)
Nielen Nova ale aj prima rebranduje svoju značku a spúšťa novú grafiku, ident aj kampaň. Výroby novej obrazovej a zvukovej identity televízie sa ujal bývalý zamestnanec Novy, Michal Pacina, ktorý do Prime prišiel pred letom a vytvoril si tam vlastný tím. z konkurenčnej skupiny Nova, predstavil prvé výsledky svojej práce.
Kampaň aj ident spája slogan „Je Prima …“, ktorý je prepojený s osobnosťami z relácií a seriálov televízie.
Nová grafika sa prvýkrát predstavila po Správach FTV Prima v sobotu 30. augusta. Zmenou prešla nielen obrazová ale zvuková zložka identu. „Sme si vedomí, že hudba je univerzálny jazyk, ktorý nepotrebuje prekladateľa. Je to najväčšia nositeľka emócií, a preto je tak dôležitá pre zvuk každej televízie. V rámci obrazového redizajnu sme teda pristúpili i k zásadnej inovácii všetkých hudobných i zvukových zložiek vnútornej grafiky a identu,“ povedal Michal Pacina.
Viac na iprima.cz: Je Prima být spolu: Televize Prima mění grafiku a spouští podzimní kampaň
Foto: FTV Prima