Aktuality
Po presune Paneláku Jojka rástla a Markíza klesla, seriál Klan však neuspel
TV Markíza sa v utorok pochválila sledovanosťou svojich seriálov, spravodajstva i Farmy. Búrlivé víno, Chlapi neplačú, Farma i Televízne noviny boli jednotkou na trhu. V tlačovej správe si neodpustila komentovať výsledky konkurenčnej JOJ, ktorá neuspela so svojou seriálovou novinkou Klan. V čase vysielania Klanu a seriálu Chlapi neplačú JOJ neuspela a seriál Markízy si udržal svojich divákov s podielom nad 30%. Potom však už televízie súperili vyrovnanejšie.
JOJ sa na svojej domovskej stránke pochválila nárastom sledovanosti v prime time oproti predchádzajúcemu týždňu o 1,5%, pričom nezabudla dodať, že konkurenčná Markíza v prime time poklesla o 2,7%. JOJ zrejme vďačí za nárast podielu na trhu presunu Paneláku do svojho pôvodného času o 20.20 hod., keď si ho pozrelo o viac ako 40 tisíc divákov viac a získal takmer štvrtinu trhu, ale zrejme aj novému nastaveniu spravodajskej hodiny, keď svoju hlavnú spravodajskú reláciu vysiela súbežne s Markízou. Naopak, Búrlivé víno v podieli na trhu oproti predchádzajúcim týždňom pokleslo na podiel na hranici 30%. Časť divákov sa tak zrejme po prázdninách vrátila k Paneláku.
Zo súboja nasledujúcich reality show vyšla úspešnejšie Markíza s Farmou, Vyvolení Dom snov ani po presune viac divákov nezískali. V pondelok sa darilo aj menším staniciam ako Doma a Plus. Pluske pomohol presun spravodajstva KRIMI na 20.00 hod., kde podľa našich informácií atakuje podiel 10% a je najsledovanejšou reláciou stanice, na Doma sa darí tureckým telenovelám, najmä telenovele Sila, ktorá prekračuje podiel 10%.
Foto: Markíza, JOJ