Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Premiéra Coco prevalcovala všetky programy, stala sa top filmom roka! Talent na trojročnom rekorde

Sviatočný predĺžený víkend ovládla so svojimi programami Joj, v pondelok si Markíza náladu vylepšila nárastom Susedov aj silným ratingom Oteckov.

Stávka na sviatočný program vyšla vo sviatočný piatok Joj. Jej animovaná premiéra Coco, ktorá je držiteľom dvoch oscarov, zabodovala aj na slovenských obrazovkách, keď sa podľa sociálnych sietí stala vôbec najsledovanejším filmom tohto roka u mladých divákov ratingom 13,9 % s podielom 34,5 %. Zároveň sa týmto ratingom dostala na čelo sezóny, ako televízia tiež uviedla, v rámci sezóny sa tiež stala celkovo najsledovanejším filmom, keď si ju spolu pozrelo 534-tisíc divákov. Markíza ladila program klasiky duelom Farmy, silná konkurencia ju nijako nerozladila, pozrieť si ho malo 7,6 % divákov s podielom 19,3 %. Ratingovo tak ostala na svojom.

Aj v sobotu vysoko vyskočila Joj, ktorá vylepšila maximum šou Česko Slovensko má talent. Talentová šou jej vystrelila na trojročný rekord, keď si ju pozrelo spolu 655-tisíc divákov s podielom 29,4 %. Televízia uviedla, že ide o najlepší výkon Talentu od roku 2016, rovnaký rekord zaznamenala šou aj v komerčnej cieľovke vysokým ratingom 13 % a podielom 32,2 %. U mladých divákov sa Česko Slovensko má talent ostatným vydaním zaradilo na druhé miesto sezónnej sledovanosti za film Coco, v celkovom publiku mu patrí zatiaľ štvrtá priečka za dvomi vydaniami Novín Joj a Najlepším počasím. Markíze sa oproti iným sobotám dvihol večerný film, Americký zabijak ju nestlačil do hlbokým podpriemerov, keď mal ísť pod ratingovú sedmičku.

V nedeľu večer sa už dostala so svojou ťažiskovou šou večer do vedenia Markíza. Tvoja tvár znie povedome so semifinálovým kolom zopakovala čísla po náraste spred týždňa a podľa sociálnych sietí u mladých divákov uspela ratingom 8,6 % a podielom 24,6 %. Ide o lepší výkon ako so semifinále pred rokom. Celkovo si to tohtoročné pozrelo 452-tisíc divákov. Joj ale tiež uspela s večerným filmom, premiéra 12 hrdinov ju u mladých dostala pod ratingovú osmičku. V každý z dní sa podarilo najsledovanejší program priniesť Joj, platilo to aj v nedeľu, kedy sa na čelo u mladých divákov dostali Noviny, ktoré ako jediné za deň prekročili 10 ratingov. Zároveň vyskočili v celkovom publiku, kde ovládli deň aj týždeň s celkovo 674-tisíc divákmi, čím sa dotiahli sledovanosťou na čelo celej sezóny. Piatok celkovo vyhrali taktiež Noviny s takmer 600-tisíc divákmi, sobotu v oboch cieľovkách vyhral Talent.

Pracovný týždeň už tradične mení pomer síl a späť na koňa sa dostala Markíza. Tej značne porástli Susedia ratingom 9,7 % a podielom 25,6 %, o minimum nižší rating uhrali aj podvečerní Oteckovia pri ich aktuálnom podielovom priemere okolo 33 %. Ich rating rastie v ostatných dvoch týždňoch, kedy pribúdajú diváci k obrazovkám už od podvečera. Inkognito taktiež o niečo stúplo ratingom 8,4 % a podielom 22,4 %, celkovo vyhralo s 521-tisíc divákmi, Susedov si vybralo 468-tisíc divákov. Deň v oboch cieľovkách vyhralo Počasie Markízy s ratingom takmer až 12 % a celkovo 635-tisíc divákmi.

 

Čítať viac...
Nahor