Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Prehnala to Markíza so svadbou Puškárovej a Švajdu v Televíznych novinách? Joj si do nej rypla

Markíza svadbu moderátorov jej spravodajstva ťahala v hlavných správach vo veľkom.

„Svadba roka“, ako označila očakávaný sobáš Zlatice Puškárovej a Patrika Švajdu Markíza, bola v Záhorskej Bystrici pochopiteľne veľkou udalosťou, no oslavy na obraze televízia na uzde neudržala.

Bez prekvapení bol svadobný deň moderátorov silno tlačený v Smotánke, ktorá vo svojom závere priniesla čerstvé zábery sprostredkované redaktorom Jánom Tribulom. Ten, ako už jedna z tradičných posíl šoubizovej relácie, pokryl aj ďalšie výstupy.

S nimi prišla Markíza hneď v nasledujúcich Televíznych novinách. Udalosť zaradila ako headline správ a v samotnom priebehu novín sa k nej dostala rovno dvakrát. Najprv pripravila reportáž, ktorá mala rekordnú minutáž, keď trvala až tri a pol minúty. Reportáže ako také zo svadieb alebo iných veľkých udalostí vlastných tvárí prinášajú televízie pravidelne.

V ďalšom priebehu Televíznych novín dostal priestor ešte aj živý vstup zo svadobnej hostiny. V tomto prípade už Markíza zabŕdla hlboko do šoubizových vôd. V jeho priebehu sa dokonca moderátor Jaroslav Zápala dožadoval pohľadu na obrúčky novomanželov, redaktor Ján Tribula spravodajsky oznámil, že ostáva dianie na svadbe sledovať, aby aj v nasledujúcich výstupoch dostali diváci všetky podstatné informácie.

Celkovo venovala Markíza svadbe Puškárovej a Švajdu v sobotných Televíznych novinách väčší priestor, ako otváracej téme ohľadom havarijného stavu budovy v Piešťanoch.

Joj si neodpustila na ďalší deň narážku na dianie v sobotných TNkách, a to priamo vo večernom spravodajstve. Moderátor Michal Farkašovský otvoril nedeľné Krimi poznámkou. „U nás síce žiadny živý vstup zo svadby neuvidíte, ale za to prinesieme prehľad toho podstatného, čo priniesol deň,“ povedal s dôrazom na udalosti „podstatného“ charakteru.

Aj keď je pochopiteľné, že Markíza chcela dať na veľkú udalosť v jej radoch dôraz, pod značkou už tak silno infotainmentových Televíznych novín toho ponúkla až príliš. K dispozícii má pritom hneď dva šoubizové formáty, ktoré mohla v spravodajskej časti večera zaradiť do vysielania ako špeciál aj so živým vstupom. Bulvárny obsah ale radšej umiestnila do hlavných správ, kde má zaručenú istú koncentráciu divákov.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor