Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Posledné Inkognito potvrdilo svoj najsilnejší rok, vyhralo aj štvrtok! Vlaňajší vianočný hit Markízy priemerný

Najsledovanejšia zábavná relácia na trhu sa pre tento rok lúčila s nadpriemerným výkonom.

Inkognito sa v tomto roku rozlúčilo divákmi vianočným vydaním. Relácia aj s poslednou časťou roka dokázala udržať celosezónny trend, keď si ju malo pozrieť 8,5 % divákov s podielom 23,5 %. Joj vyšlo najmä prekvapenie v podobe zamaskovaného tajného hosťa v kostýme Deda Mráza. Podľa našich informácií rating v tomto čase vyskočil vysoko nad desať percent.

Inkognito má za sebou mimoriadne úspešný rok, najsilnejší od návratu na jar 2015. Vo štvrtky bol jeho pravidelnou úrovňou rating okolo 8 %, viackrát pritom na jeseň stúpol ku 9 percentám. Silnieť začalo aj v pondelky, kde dosiahlo popri Hornej Dolnej túto jeseň najlepší výkon a najtesnejší rozdiel iba šesť desatín ratingu. V silných časoch komediálneho seriálu porážala Horná Dolná Inkognito aj o deväť až desať ratingov.

Túto jar si Inkognito pripísalo aj vôbec najlepší výkon v novodobej histórii, v pondelok 6. marca vystrelilo na rating 10,5 % s podielom 27,8 %. V rovnaký deň zaznamenalo tiež svoj najlepší podiel na trhu, nasledujúca reprízová časť totiž stúpla až na 30,9 %. Markíza v tento deň končila svoj veľký neúspech, komediálny seriál Divoký Zapadákov.

Markíza bola vo štvrtok priemerná, s vlaňajším vianočným hitom Dračia nevesta podliezla 7 % s podielom cez 20 %. Film minulé Vianoce valcoval, Markíza ho zaradila v premiére na 1 sviatok vianočný, kedy už pravidelne nasadzuje najväčší vianočný premiérový highlight, Dračiu nevestu si vtedy pozrelo až 15,6 % divákov s podielom 32,7 %. Jednotke sa vo štvrtok darilo so Zlatými časmi venovanými Júliusovi Satinskému, celkovo si ich malo pozrieť takmer 365-tisíc divákov s podielom 16,5 % (12+). Inkognito malo sledovať 550-tisíc divákov, Dračiu nevestu pod 300-tisíc.

Najsledovanejším programom medzi menšími stanicami bolo finále telenovely Nekonečná láska na Doma, pozrieť si ho mali vyše 2 % divákov s podielom 6 %. Profesionáli na Plus získali rovnaký podiel, nasledujúci film Santa Claus už mal skončiť v podpriemere. Dajto s filmom Swordfish: Operácia Haker atakovalo 5 %, Vtierka Castle na Wau sa ťahala ku 4 %.

Rodinné prípady podvečer uhrali na Markíze vyše 21 %, posledné vydanie Moja mama varí lepšie ako tvoja v tomto roku uhralo priemerný share 16 %. Hlavné spravodajstvá boli opäť ratingovo vyrovnané, Televízne noviny podielovo získali 24,5 %, Noviny vyše 23 %. V celkovom publiku sa opäť stali najsledovanejším programom dňa s 575-tisíc divákmi, Televízne noviny malo sledovať 480-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke bolo na vrchole dňa Počasie Markízy pred Inkognitom.

Čítať viac...
Nahor