Aktuality
Posledné Inkognito potvrdilo svoj najsilnejší rok, vyhralo aj štvrtok! Vlaňajší vianočný hit Markízy priemerný
Najsledovanejšia zábavná relácia na trhu sa pre tento rok lúčila s nadpriemerným výkonom.
Inkognito sa v tomto roku rozlúčilo divákmi vianočným vydaním. Relácia aj s poslednou časťou roka dokázala udržať celosezónny trend, keď si ju malo pozrieť 8,5 % divákov s podielom 23,5 %. Joj vyšlo najmä prekvapenie v podobe zamaskovaného tajného hosťa v kostýme Deda Mráza. Podľa našich informácií rating v tomto čase vyskočil vysoko nad desať percent.
Inkognito má za sebou mimoriadne úspešný rok, najsilnejší od návratu na jar 2015. Vo štvrtky bol jeho pravidelnou úrovňou rating okolo 8 %, viackrát pritom na jeseň stúpol ku 9 percentám. Silnieť začalo aj v pondelky, kde dosiahlo popri Hornej Dolnej túto jeseň najlepší výkon a najtesnejší rozdiel iba šesť desatín ratingu. V silných časoch komediálneho seriálu porážala Horná Dolná Inkognito aj o deväť až desať ratingov.
Túto jar si Inkognito pripísalo aj vôbec najlepší výkon v novodobej histórii, v pondelok 6. marca vystrelilo na rating 10,5 % s podielom 27,8 %. V rovnaký deň zaznamenalo tiež svoj najlepší podiel na trhu, nasledujúca reprízová časť totiž stúpla až na 30,9 %. Markíza v tento deň končila svoj veľký neúspech, komediálny seriál Divoký Zapadákov.
Markíza bola vo štvrtok priemerná, s vlaňajším vianočným hitom Dračia nevesta podliezla 7 % s podielom cez 20 %. Film minulé Vianoce valcoval, Markíza ho zaradila v premiére na 1 sviatok vianočný, kedy už pravidelne nasadzuje najväčší vianočný premiérový highlight, Dračiu nevestu si vtedy pozrelo až 15,6 % divákov s podielom 32,7 %. Jednotke sa vo štvrtok darilo so Zlatými časmi venovanými Júliusovi Satinskému, celkovo si ich malo pozrieť takmer 365-tisíc divákov s podielom 16,5 % (12+). Inkognito malo sledovať 550-tisíc divákov, Dračiu nevestu pod 300-tisíc.
Najsledovanejším programom medzi menšími stanicami bolo finále telenovely Nekonečná láska na Doma, pozrieť si ho mali vyše 2 % divákov s podielom 6 %. Profesionáli na Plus získali rovnaký podiel, nasledujúci film Santa Claus už mal skončiť v podpriemere. Dajto s filmom Swordfish: Operácia Haker atakovalo 5 %, Vtierka Castle na Wau sa ťahala ku 4 %.
Rodinné prípady podvečer uhrali na Markíze vyše 21 %, posledné vydanie Moja mama varí lepšie ako tvoja v tomto roku uhralo priemerný share 16 %. Hlavné spravodajstvá boli opäť ratingovo vyrovnané, Televízne noviny podielovo získali 24,5 %, Noviny vyše 23 %. V celkovom publiku sa opäť stali najsledovanejším programom dňa s 575-tisíc divákmi, Televízne noviny malo sledovať 480-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke bolo na vrchole dňa Počasie Markízy pred Inkognitom.