Aktuality
Posledná šanca pre Búrlivé víno: Markíza preň spravila všetko!
Televízia počas vianočných sviatkov venovala seriálu hlavnú pozornosť.
Búrlivé víno po veľkom minuloročnom páde dostáva ešte jednu šancu. Napriek tomu, že na jeseň sa už stabilne usadilo v podpriemeroch Markízy, televízia ho nasadzuje do hlavného času o 20:30 aj na začiatku roku 2016 a dúfa v jeho vzkriesenie. To podporila aj promom cez sviatky. Vínnej ságevenovala mimoriadne vzácny priestor vo sviatočných self blokoch, kedy je pri obrazovke najviac divákov. Z jarných projektov v nich tlačila najintenzívnejšie práve Búrlivé víno. Vlani tento čas využila výrazne efektívne pre promo novinky Horná Dolná. Tento rok žiadnu novinku nepromovala.
Pre vínnu ságu ide, zdá sa, o poslednú možnosť zachrániť sa. Nasvedčujú tomu aj informácie o konci seriálu touto sériou. Televízia dá seriálu možnosť odštartovať vo voľnejšom konkurenčnom prostredí, keď jeho nástup urýchľuje a namiesto tohto štvrtka, kedy by zviedlo súboj s intenzívne promovanou novinkou Joj Naši, spustí 7. sériu už dnes v pondelok 4. januára. Joj zatiaľ beží vo sviatočnom režime s reprízovým filmom V utajení.
Markíza celkovo odštartuje svoju jarnú sezónu skôr, ako avizovala, robí tak pritom formou programových zmien. O týždeň skôr oproti oficiálnych plánom a programu odštartujú Kredenc, ktorý sa vráti s premiérovými časťami už dnes aj Vo štvorici po Slovensku vlakom. Televízie s nákladnými formátmi prichádzajú skraja roka ešte v čase, kedy je na trhu menej reklamy. V súčasnosti si dokonca môžu dovoliť vypúšťať reklamné brejky alebo ich skracovať.
Búrlivé víno sa za jediný rok prepadlo z podielov okolo 30 – 32 % na podiely postupne až k 20 – 22 %. Medziročne stratilo na jeseň tri až štyri ratingy, keď sa pravidelne hýbalo okolo siedmich percent. Aj vďaka tomuto seriálu zažila Markíza svoj najhorší rok vôbec. Pre televíziu však stále ide o kľúčový produkt, v ktorého potenciál stále verí.