Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Politické debaty začínajú naberať na sile: Na obed valcujú, predbehli väčšinu večerných programov týždňa!

Príchod volieb sa čoraz intenzívnejšie odráža aj v popularite politických diskusií.

Politické debaty vo volebnom mesiaci naberajú na sile. Ostatné týždne s blížiacim sa dátumom parlamentných volieb naberajú sledovanosť, čo potvrdzujú debaty naprieč televíziami.

Vo štvrtok začína rásť sledovanosť večernej debate Joj Na hrane, ktorá sa už ostatný týždeň dostala do vedúcej pozície, keď porástla na úroveň 337-tisíc divákov s podielom 20,9 %. Ešte silnejšie sú tradičné nedeľné debaty, ktoré ťažia z veľkého počtu divákov pri obrazovke a zároveň voľného konkurenčného priestoru.

Poslednú nedeľu sa už dokonca obe pravidelne najsilnejšie diskusné relácie dostali nad úroveň polmilióna divákov, čo sa mnohým programom nedarí ani vo večerných hodinách.

Ako prvé v nedeľu na obed valcovalo O 5 minút 12 na Jednotke, ktoré navyše ešte sťahovala v prvej polovici Dvojka so športovým prenosom s Petrou Vlhovou. Debatu s Andrejom Dankom a Miroslavom Beblavým sledovalo priemerne 506-tisíc divákov, čo znamenalo mimoriadny podiel 34,6 %.

Zo sledovanosti O 5 minút 12 ťaží následne politická debata Markízy Na telo, tá sa začína o 13. hodine, presne v čase, kedy končí debata Jednotky. Debatu Markízy už neovplyvnil žiadny prenos a Na telo si zaplo priemerne ešte viac divákov, vyšvihla sa na 532-tisíc divákov s podielom 34,9 %.

Politické debaty sa tak v nedeľu dotiahli na najsledovanejšie večerné programy týždňa a väčšinu z nich rovno predbehlo. V siedmom nebi si napríklad v nedeľu zaplo 537-tisíc divákov, Čo ja viem v piatok kleslo na 376-tisíc divákov, stlačila ho Joj, ktorá výrazne oproti predošlým týždňom rástla s filmom Snehuliak a 422-tisíc divákmi. Zem spieva v sobotu sledovalo 395-tisíc divákov, Nový život sa minulý týždeň v utorok aj stredu dostal nad 460-tisíc divákov, Svadba na prvý pohľad vo štvrtok potvrdila nárast a mala ich 441-tisíc. Inkognito ostáva v pracovnom týždni najsilnejšie s 529-tisíc divákmi.

Najvyššie sa stabilne držia spravodajské relácie. Televízne noviny v prvé tri dni týždňa pravidelne prekračovali úroveň 600-tisíc divákov, najvyššie sa za celý týždeň na trhu dostali nedeľné Noviny, ktoré vystrelili na úroveň 722-tisíc divákov s podielom 30,3 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nové upútavky

Nahor