Aktuality
Po Joj má nový web aj Markíza! Mení ho po dvoch rokoch
Markíza vstúpi do novej televíznej sezóny s redizajnovaným webom.
Joj aj Markíza v podobnom čase prerábajú svoje televízne portály. Kým Joj stihla kompletnú zmenu vizuálu aj s prechodom na nový redakčný systém zrealizovať tesne pred letom, Markíza s úpravou prichádza na jeho konci.
Obe televízie zároveň menili v ostatnom čase aj svoje spravodajské weby, Joj tak urobila od augusta, Markíza v júni. Práve z vizuálneho konceptu TVnoviny.sk vychádza aj nová podoba portálu Markízy, vďaka čomu sa spravodajský a televízny web graficky zjednotia.
Dominantou vynovenej titulky Markíza.sk sú naďalej články, užívateľ sa už po novom nebude prepínať medzi prehľadom hlavných tém, všetky uvidí naraz prostredníctvom náhľadov. Veľký priestor je venovaný článkom či videoobsahu aj v ďalšej časti úvodnej stránky, po ktorej nasleduje prehľad práve vysielaného programu a následne témy z domáceho a zahraničného šoubiznisu. Až za tým je zaradená kľúčová sekcia venovaná videoarchívu, kde užívateľ nájde štvoricu najnovších a najsledovanejších programov.
Výhodou nového webu je jeho oveľa prijateľnejšie užívanie na mobilných zariadeniach. Prechádzajúci web bol prvým s responzívnym dizajnom, niektoré prvky však pôsobili ťažkopádne. Markíza prichádza so zmenou vizuálu svojho hlavného webu necelé dva roky od predošlého redizajnu. Realizovala ho v novembri 2014, vizuál pritom menila už v lete 2013.