Pikošky
Po Bez servítky chystá návrat ďalšia denná reality šou! Joj oživí Nákupné maniačky
Joj pokračuje s návratom niekdajších populárnych formátov.
Televízna dvojka sa vracia k žánrom, ktoré na jej obrazovke v minulosti dlhodobo fungovali.
Kým len prednedávnom oznámila realizovanie tretej série šou Mama, ožeň ma, ku ktorej sa vracia po ôsmich rokoch od premiéry poslednej časti, už od začiatku roka zároveň s reality žánrom po rokoch opäť obsadila aj off-time, keď na podvečer nasadila novú verziu kuchárskej reality šou Bez servítky.
Najnovšie potvrdzuje, že sa čoskoro pustí do ďalšej dennej reality šou, keď po približne troch rokoch opäť oživuje formát Nákupné maniačky.
Ten sa pôvodne uviedol v roku 2013 ako premiérová vlastná tvorba pre vtedy novú stanicu Wau, neskôr sa však presunul s premiérami do denného off-time Joj, v ktorom to televízia s reláciou skúšala až do roku 2018. Formát v priebehu rokov prešiel viacerými obsahovými úpravami, ktorými však skôr strácal na atraktivite, až v programe skončil úplne.
Joj návrat k Nákupným maniačkam ohlásila oficiálne prostredníctvom výzvy na prihlásenie sa do šou.
Nové časti, podľa všetkého, chystá pre budúci rok, kedy by sa mohla na obraz vrátiť aj šou Mama, ožeň ma. Televízia totiž tento projekt pri predstavovaní jesenných plánov a programov neuviedla. Budúcu jar pritom televízna dvojka oslávi svoje 20. výročie.