Sledovanosť
Pečenie na RTVS rastie, s Nemocnicou prepísalo rekordy! Superstar naposledy v piatok vlažná
Uplynulý týždeň potvrdili úspech najsilnejšie programy sezóny.
Nový rekord zlomila seriálová Nemocnica, ktorá so štvrtkovou časťou vystrelila dosiaľ najbližšie k šesťstotisícovej hranici s celkovo 595-tisíc divákmi. V komerčnej cieľovke opäť dosiahla hranicu 9 ratingov, blížila sa k nej aj v utorok.
Naďalej za ňou aj o tretinu u mladých zaostávajú konkurenčné seriály Sestričky a Horná Dolná, ktoré v priebehu celej sezóny zažívajú najslabšie série od štartu. V minulom týždni sa oba hýbali pod 6 ratingami.
Markízu nahor ťahá pondelňajší Pán profesor, ktorý ostáva najsilnejším večerným programom v komerčnej cieľovke, najnovšie dosiahol rating 10,7 % s podielom 29,2 %. Celkovo si ho pozrelo 481-tisíc divákov.
Na nové maximum vyskočila v celkovom publiku nedeľná šou Pečie celé Slovensko, ktorá ostáva suverénne najsledovanejším šou programom na Slovensku v jesennej sezóne.
Najnovšie Pečie celé Slovensko vyskočilo na celkovo 571-tisíc divákov s podielom 25,9 %, v komerčnej cieľovke dosiahlo rating 7,9 %. Bolo bezproblémovým lídrom večera v oboch hlavných cieľovkách.
Ostatné hlavné šou sezóny za pečením na RTVS zaostávajú.
Platí to už nielen v univerzálnej, ale aj komerčnej cieľovke, v ktorej padá s ostatnými vydaniami Superstar. Dva týždne po sebe sa ratingovo hýbala len nad 7 %, so semifinálovým večerom poslednýkrát v piatok dosiahla minulý týždeň rating 7,1 % s podielom 22,6 %. Milujem Slovensko podliezlo v rovnakej cieľovke 5 ratingov.
Slabými výkonmi pokračovala uplynulú sobotu šou Česko Slovensko má talent s ratingom len 6,6 %, rovnaký výkon uhrala aj duelová Farma. Podpriemerná naďalej ostáva šou Tvoja mini tvár znie povedome presunutá s premiérami na sobotné popoludnie, skončila pod 4 % s podielom 15,1 %.
V celkovom publiku z televíznych šou mal po Pečie celé Slovensko (571-tisíc) najviac divákov sobotný duel Farmy – spolu priemerne 412-tisíc, nasledovala Superstar 382-tisíc divákmi. Česko Slovensko má talent sledovalo 380-tisíc divákov, Milujem Slovensko ich malo 344-tisíc. Tvoju mini tvár si našlo 223-tisíc divákov.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“