Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Foto: Markíza

Sledovanosť

Pán profesor potvrdzuje potenciál, vyskočil na nový rekord! Ďalšie maximum aj pre Oteckov

Pán profesor potvrdzuje potenciál nad úrovňou Susedov, ktorých mal pôvodne len dopĺňať.

Pôvodne jarná seriálová novinka Pán profesor naďalej rastie. Seriál, ktorý začínal v marci tohto roka o 21:30 za Susedmi, sa aj vplyvom koronakrízy dostal do hlavného času 20:30 a neostal tak v druhom pásme ako v celom svojom vysielaní napríklad predchádzajúca komediálna séria Kuchyňa.

Markíze sa tento krok bohato vyplatil, keď jej seriál opätovne potvrdzuje pozíciu vôbec najsilnejšieho jesenného programu mimo spravodajstva.

Ostatný pondelok s najnovšou časťou Pán profesor porástol o ďalší vyše pol rating v komerčnej cieľovke, keď sa dostal na rekord 10,8 % s podielom 28,9 %. Prinieslo mu to viac ako dvojnásobný výkon oproti Inkognitu, ktoré výrazne predbehol aj v celkovom publiku so 460-tisíc divákmi, zábavná relácia ich mala 384-tisíc.

Pán profesor takto potvrdzuje značne vyšší potenciál ako Susedia, ktorí mali byť pôvodným highlightom pondelňajšieho večera. Kým legendárny sitkom pod vplyvom straty kvality aj nápadov v priebehu nových sérií klesal čoraz častejšie k úrovni okolo 7 – 8 ratingov v mladej cieľovke, Pán profesor túto jeseň s nástupom premiér skočil na ratingovú 9-tku a stúpa už k 11 %, ktoré Susedia dosahovali v prvých sériách po reštarte.

Nový rekord jesene zaznamenali v pondelok aj Oteckovia, ktorých septembrové výkony boli najslabšie od štartu seriálu, no v októbri už opäť rastú k suverénnej forme. Ich rating u mladých šiel najnovšie na 8,8 % s podielom 33,3 %, ešte mesiac dozadu sa hýbali bežne okolo 5 až 6 ratingov. Najčastejšie im momentálne patria výkony v okolí sedmičky.

Televízne noviny si v pondelok pozrelo celkovo 628-tisíc divákov, Noviny Joj ich mali 583-tisíc. Správy RTVS na Jednotke si v pondelok našlo 415-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor