Komerčný obsah
OZETA prišla s novou kolekciou a novou kampaňou. Spojila sa s automobilkou
Na fotenie novej kolekcie sa najsilnejšia slovenská fashion značka spojila s pôvodnou automobilovou značkou Českej republiky, Škoda. Výsledkom sú fotografie stvárňujúce prototyp muža, ktorý má štýl nielen v oblasti módy, ale aj v oblasti výberu štvorkolesového tátoša.
Tradičná slovenská značka OZETA v týchto dňoch prišla s novou kolekciou jeseň/zima 2016. S tým súvisí aj nová kampaň, na vytvorenie ktorej sa spojila s pôvodnou českou automobilovou značkou Škoda, ktorá v nej prezentuje svoj nový automobil Škoda Superb Sportline v exotickej dragon yellow farbe.
Pánom zima nebude
Nová kolekcia značky OZETA predstavuje pre pánov opäť možnosť, ako sa obliecť od hlavy až po päty. Ponúka široký výber rozličných kúskov šatníka, od tých elementárnych, až po doplnky a rozličné vychytávky. Samozrejme, základom sú obleky, plášte, nohavice, saká, košele a svetre, bez ktorých to v chladnejších týždňoch jednoducho nejde. Páni si môžu vyberať z obľúbených farebných odtieňov, akými sú tmavomodrá či tmavošedá, určite ich však poteší aj široký výber odtieňov, ktoré aktuálnej sezóne vládnu, napr. sýta vínová či petrolejová.
Značka OZETA je roky známa tým, že pri tvorbe svojich kolekcií sa nesnaží iba o skvelý estetický efekt, ale aj o vysokú funkčnosť a účelnosť oblečenia. Tak je to aj v aktuálnej sezóne, kedy opäť siahla po vysokokvalitných materiáloch s tými najdôležitejšími vlastnosťami. Kúsky novej kolekcie tak pozostávajú najmä z vlny, kašmíru či bavlny s rôznorodou úpravou vlákna tak, aby si tkaniny zachovali nielen príjemnosť na dotyk, ale zároveň vzdušnosť a udržanie teploty. Páni si tak môžu byť istí, že v oblečení od OZETY im nielen, že nebude zima, ale zároveň nebudú unavení pod ťarchou látok.
Hitom sú svetre
Napriek tomu, že OZETA vo svojej novej kolekcii ponúka široký výber kúskov, tými najžiadanejšími zo skúseností z minulých rokov sú jednoznačne svetre. Toho roku pri ich výrobe značka stavila na príjemné hrejivé a zároveň ľahšie materiály v rozličných farebných odtieňoch a dizajnoch. Podobne, ako po iné roky, aj toho roku je predpoklad, že budú žiadaným vianočným darčekom.
Opäť jedinečné fotenie
Už sa stalo priam zvykom, že OZETA venuje každej svojej novej kolekcii veľkolepé fotenie, kde jej časť prezentuje. Tentokrát sa fotenie pripravovalo vyše 90 dní a pri hľadaní vhodných lokácií naň najazdil produkčný tím 742 km po Záhorí. Tím bol tvorený viac ako 20 členmi, ktorí okrem predchádzajúcich príprav absolvovali naozaj náročné, 11 hodín trvajúce, fotenie v teréne, a to pri teplotách okolo 31°C! Už v užšom postprodukčnom kruhu nasledovali práce v rozsahu 34 hodín, výsledkom ktorého sú fotografie snúbiace najväčšie lásky drvivej väčšiny mužov – pohodlné oblečenie a krásne auto. Využitie nachádzajú už dnes v in-store prezentácii, v online prostredí, ale aj v printovej inzercii.