Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

OZETA medziročne posilnila v predaji

Vianočné a povianočné výpredaje prajú móde. Vyplýva to z výsledkov spoločnosti OZETA, ktorá v predaji zaznamenala až 21 % medziročný nárast v predaji pánskej a 30 % v predaji dámskej módy. Podľa výsledkov predaja pánskej konfekcie možno navyše povedať, že páni sa v otázke módy stávajú odvážnejšími.

Spoločnosť OZETA ukončila rok 2014 a započala rok 2015 mimoriadne úspešne. Vianočný a povianočný predaj jej priniesol viac predajov v prípade pánskej aj dámskej módy, ako tomu bolo pred rokom v totožnom čase. Nárast predaja pánskej konfekcie, v ktorej je spoločnosť jedným z lídrov na trhu, zaznamenala až o 21 %.

“Najčastejšie kupovanými položkami sú už tradične zimné plášte a kabáty s nárastom predaja o 7 %,” povedal Michal Pilip, marketingový riaditeľ spoločnosti. V medziročnom náraste predaja nasledovali obleky a športové saká.

Spoločnosť zároveň zaznamenala meniace sa preferencie farieb u svojich zákazníkov. Napriek tomu, že najobľúbenejšou farbou zákazníkov OZETY sú stále tmavošedá a modrá, do popredia sa dostávajú aj odvážnejšie farby, napr. olivovo zelená či tmavšie odtiene béžovej.

Výborné čísla predaja zaznamenala v totožnom období spoločnosť aj v prípade predaja dámskej konfekcie. Medziročne posilnila až o 30 %, pričom najpredávanejšími boli zimné kabáty a bundy, blúzky a pulóvre a šaty.

“Naša spoločnosť je na slovenskom trhu od roku 1939. Tešíme sa, že si svoje stabilné postavenie nielen udržiava, ale ho aj posilňuje nárastom predaja,” povedal Pilip upozorňujúc na fakt, že ide o slovenskú firmu zamestnávajúcu stovky pracovníkov v maloobchode a vo výrobnom podniku v Topoľčanoch.

V roku 2015 plánuje OZETA nielen opätovne posilniť svoje postavenie na trhu v segmente pánskej módy, ale viac sa zamerať aj na dámsku módu. “Onedlho plánujeme priniesť na slovenský trh úplne novú značku, ktorá, veríme, bude pre slovenské spotrebiteľky zaujímavá,” informoval Miloš Hrbatý, generálny riaditeľ spoločnosti OZETA, o jej najbližších plánoch, “O všetkom budeme zákazníkov a zákazníčky včas informovať.”

Čítať viac...
Nahor