Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Oteckovia držia vysoké čísla, narástli k rekordnému podielu! Vlci prvýkrát klesli, Markízu prešprintovala Jednotka

Markíza aj vo štvrtok uvoľnila večer priestor, zabrala si ho však pre seba Jednotka. Oslabila aj seriál Joj.

Vo štvrtok večer sa pomer síl rozložil o niečo inak. Nový seriál Joj Vlci neudržal úroveň sledovanosti celý úvodný týždeň, keď v posledný deň stratil divákov. Vlci mali klesnúť o viac ako rating na výkon 7,5 %, v podieli už šli pod 19 %. Seriál udržal nadpriemer v celkovom publiku, kde si ho malo pozrieť cez 540-tisíc divákov. Markíza naďalej držala voľný priestor, keď dovysielala španielsky prepadák Zakázaná láska, minisériu pre rýchle ukončenie zdvojila, s prvou z dvoch častí uhrala rating 4,7 % s podielom 12,4 %. Záverečná časť mala po 22. hodine atakovať štyri ratingy s podielom pod 18 %. S hlavným programu Markízu výrazne predbehla Jednotka, ktorá mohla divákov brať aj Vlkom. S komédiou Drž hubu! totiž vyskočila na rating cez 6 % s podielom nad 16 %.

Z menších staníc Likvidátor na Dajto podliezol až 8 %, Borat na Plus atakoval 5 %. Matky a dcéry na Doma o niečo podrástli na podiely 5 a 6,5 %, Wau udržala nadpriemer s kriminálkami a podielmi nad a okolo 4 %.

Spanilou cestou si zatiaľ prechádza Markíza podvečer. Denná novinka Oteckovia zažíva mimoriadne úspešný úvodný týždeň, čo potvrdila aj so štvrtou časťou. Seriál po stredajšom náraste udržal väčšinu divákov, a to napriek tomu, že celkovo množstvo divákov postupne pri obrazovkách klesá a po sviatkoch sa postupne vracajú do klasického režimu. Oteckom to vynieslo rekordný podiel na trhu, pri ratingu 8,9 % totiž atakovali okrúhly share s výkonom 29,9 %. Vládkyňa zla na Joj uhrala okolo vlažných 15 %.

Silní Oteckovia plnia pre Markízu rovnako dôležitú úlohu v spravodajskej hodine. Vysoký nábeh tlačí nahor výkonnosť Televíznych novín, ktoré boli pri podieli cez 26 % o rating pred Novinami. Tie podliezli 23 %. Noviny však naďalej sleduje celkovo najviac divákov, vo štvrtok navyše potvrdili postavenie najsledovanejšieho programu na Slovensku s vyše 610-tisíc divákmi. Televízne noviny sa blížili k hranici 575-tisíc, v komerčnej cieľovke vyhrali celý deň pred Počasím a Oteckami.

Čítať viac...
Nahor