Aktuality
Ostrov je pre Markízu top projektom jesene, je aj pred Tvojou tvárou! Televízia už spustila kampaň
Dobrodružnú reality šou považuje Markíza za kľúčový projekt, stavia ho aj pred hit jari.
Okamžite po tom, čo Joj nasadila prvé kampane k jesenným projektom, sa k nej pridala aj Markíza. Po spustení proma na Česko Slovensko má talent a Našich odštartoval líder v pondelok večer kampaň na jeho veľkú novinku Ostrov.
Ako informácie z Markízy jasne naznačujú, Ostrov je pre televíziu absolútne najdôležitejším projektom jesene. Postavený má byť dokonca aj pred šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá sa na jar stala jasným hitom a už o pár týždňov predstaví svoju druhú sériu.
Kampaň na Ostrov začína líder prostredníctvom štyroch krátkych teasrov, v ktorých sa divočinou prediera moderátor reality šou Marián Mitaš. Markíza sprevádza úvod kampane slovami: „Najväčšia, najpopulárnejšia a najdrsnejšia reality šou, akú Slovensko ešte nezažilo.“ Čoskoro televízia prejde do ďalšej fázy proma.
Ostrov sa na obrazovky Markízy môže dostať už čoskoro. Nie je vylúčené, že ho televízia stihne rozbehnúť ešte počas leta. Očakáva sa pritom intenzívnejšie ako týždenné nastavenie, čo by len potvrdzovalo dôležitú úlohu Ostrova v jesennej štruktúre Markízy.