Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Orange sa pustil do konkurencie! Označil ju za drahú, O2 aj Telekom reagujú (aktualizácia)

Najväčší mobilný operátor Orange sa pustil do konkurencie. Nerobí tak prostredníctvom svojej hlavnej oranžovej značky, ale produktu FunFón.

FunFón pokračuje v chŕlení nových kampaní, pričom v tej najnovšej sa púšťa do svojej konkurencie. „Ružovému“ aj „modrému“ operátorovi venoval samostatný spot, pričom celkovo vznikli minimálne tri ironické spoty smerované ku konkurenčným spoločnostiam. Nová kampaň, vďaka ktorej chce Orange zvýšiť počet prenesených čísel, označuje ostatných operátorov za drahých, pričom v jednom zo spotov tak nepriamo označí iba O2. „Kašli na drahé bubliny a ružovú už nenos,“ vyzýva reklama na FunFón.

O2 sa od príchodu na presýtený trh snaží získať fanúšikov znižovaním cien produktov na trhu a v ostatnom čase najmä neviazanosťou aj v prípade paušálových produktov. Hovorkyňa O2, Martina Jamrichová, považuje aktivitu konkurencie len za nafúknutú kampaň. „Dlhodobo ponúkame atraktívne produkty a služby bez viazanosti. Prednedávnom sme viazanosť zrušili aj pre podnikateľov. Päťkrát za sebou sme získali titul Operátor roka v nezávislej zákazníckej ankete. Spokojnosť našich zákazníkov je na základe nezávislých prieskumov dlhodobo najvyššia spomedzi všetkých operátorov. Najviac čísel si zákazníci stále prenášajú do O2. Ako jediný operátor na trhu stále rastieme. Toto všetko nás ubezpečuje v tom, že sa zákazníci rozhodujú na základe toho, čo vidia každý mesiac na faktúre a nie na základe nafúknutých reklamných sloganov,“ vyjadrila sa pre Mediaboom.sk Jamrichová.

FunFón sa však v kampani nezameriava len na O2, ale aj Telekom. V samostatných spotoch sa v jednom prípade obyvatelia Pištovej osady topia v bublinách, v druhom spote do osady prichádza Ego v lacnej koženke s ružovými slúchadlami, s ktorým nakoniec Jolanda vytrela podlahu. V závere spot divákom hovorí, že Ego ich vyjde draho. Pre Mediaboom.sk sa už vyjadril aj Telekom, ktorý zobral kampaň Orangeu s úsmevom. „Nie sme proti vtipnej reklamnej nadsádzke, v kampani nám však chýba Pištova paródia aj na oranžového operátora,“ vyjadril sa hovorca spoločnosti Telekom pre korporátne záležitosti, Martin Vidan.

Nová kampaň FunFónu

Foto: TASR

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor