Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Odštartovala reality šou Love Island! V Česku bodovala, na Slovensku podpriemerná

Zdieľať

Nova aj Markíza dopriali novej reality šou mimoriadne silné promo, ich hlavnou ambíciou bude posilnenie videoplatformy Voyo.

Nákladné spolupráce s influencermi, mládežníckymi webmi či meme stránkami, spolu s intenzívnym televíznym televíznym promom na obrazovke aj v online.

To predchádzalo štartu novej česko-slovenskej reality šou Love Island, ktorou sa Markíza a Nova rozhodli zaútočiť primárne na online trh a významne posilniť svoju platformu Voyo.

Reality novinke však dopriali veľký priestor aj na televíznom obraze.

Markíza pred jej štartom nahustila promo prakticky do každej prestávky, sama pritom plánuje odvysielať na hlavnej obrazovke vôbec najviac obsahu s Love Island, keď sa na hlavnej Markíze šou objaví až päťkrát do týždňa – v utorky, stredy a soboty po Farme a v piatok a nedeľu po Superstar a filme.

Práve na Markíze sa však šou uviedla pod priemerom.

Pôvodne na oboch staniciach sa mal Love Island uviesť v nedeľu po speváckej šou Superstar a zbierať tak mladých divákov, čo sa podarilo Nove, ktorá so štartom reality šou pred 23. hodinou mala dosiahnuť podiel takmer 30 % v komerčnej cieľovke.

Na Markíze šou po presune Superstar na piatky štartovala po filme Alfa, ktorý hral v konkurencii očkovacej lotérie slušný podiel 20,5 %, Love Island však jeho divákov nepritiahol a reality šou padla so začiatkom po 22:40 na podiel len cez 16 %.

Markíza sa v ďalšie dni bude spoliehať najmä na spojenie s Farmou a dedenie rovnakých divákov.

Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj “hostia”

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nahor