Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Nový hit na obrazovke: Prázdniny potvrdili veľkolepý nástup, opäť valcovali! Chart Show stratila dych

Hudobnej šou Markízy sa od začiatku roka nedarí, nový seriál Joj udržal väčšinu divákov zo štartu.

Prázdniny môžu byť novým televíznym hitom. Komediálny seriál na Joj zafungoval až netradične, keď po mimoriadne silnom nástupe udržal väčšinu divákov aj s druhou časťou. Pokračovanie Prázdnin totiž sledovalo až 13,1 % divákov s vysokým podielom 35,2 %. Vysoko bolo aj v celkových číslach, kde malo podliezť 660-tisíc divákov, oproti štartu seriál klesol o približne 35-tisíc divákov. Prázdniny takto dosiahli značne väčší úspech ako Naši, ktorí vlani štartovali ešte na väčšom ratingu. Na druhý týždeň totiž spadli z úvodných hodnôt okolo 14 % na približne 10 %.

Markízu aj tentoraz sklamala Chart Show, ktorej sa nedarí od začiatku roka. Podobne ako pred týždňom prekročila iba 5 ratingov a v podieli uhrala len 16,5 %. Jednotka ponúkla kultovú snímku Schindlerov zoznam, podielovo sa hýbala okolo 11,5 a 10,5 % (12 – 54/12+). Po Prázdninách Joj uviedla Kameňák 3, prekročila s ním 17 %. Na menších Vymenené životy uhrali pod 6 a rovných 7 %, Kuriér na Plus najprv prekročil 4 %, s druhou časťou už vystrelil pod 8 %. Snímka Pod paľbou na Dajto získala vyše 4 %.

Podvečer opäť o niečo narástli Susedské prípady, ktoré dávajú zabudnúť na katastrofálne výkony Kolesa šťastia. Šli nad 16 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja ale drží výkon, podliezla 22 %. Televíznym novinám zatiaľ zlepšovanie nábehu nepomáha, prekročili iba 23 %, Noviny sa tesne prehupli cez 29 %, v 12+ sa stali najsledovanejším programom dňa. V komerčnej cieľovke ich predbehli Prázdniny a Najlepšie počasie.

Po utorňajšom fiasku si Joj napravila chuť, keď v prime-time podliezla až 28 %, Markíza len tesne prekročila 18 %. Celodenne vyhrala taktiež televízia z Koliby, priemerne uhrala vyše 20 %, Markíza atakovala 19 %.

Čítať viac...
Nahor