Aktuality
Noviny a Krimi si pripomínajú najlepšie časy, v nedeľu s mimoriadnymi rekordmi! Joj celotýždenným víťazom
Spravodajstvo Joj je na svojom vrchole, dosahuje výsledky z najsilnejších rokov.
Aj v posledný deň prvého týždňa Joj potvrdila úspešný nástup nového roka. Opäť sa celodenne aj v prime-time dostala do čela, pričom očakávane vyhrala v oboch ohľadoch aj celotýždenne.
V nedeľu ju opäť najviac potiahlo spravodajstvo. Dostalo sa pritom na úroveň z najsilnejších rokov ešte spred zmeny formátu spravodajstva v septembri 2013. Krimi vyskočili na rating 11,5 % s podielom 28,1 % a Noviny vystrelili na mimoriadny rating až 14,2 % pri podieli 33 %. Hlavná spravodajská relácia Joj pritom trhla vysoký rekord aj v univerzálnej cieľovke, kde dosiahla rating až 18,9 % s podielom 35,9 %. Celkovo ju malo sledovať takmer 890-tisíc divákov. Televízne noviny uhrali v komerčnej cieľovke podiel 24,5 %.
Spravodajstvo Joj zaznamenávalo úspech už na jeseň a koncom minulého roka, kedy sa čoraz častejšie dostávalo cez konkurenčné hlavné správy. Výrazný zlom však nastal od začiatku tohto roka, kedy Markíza aj zásluhou vypadnutia z DVB-T stratila časť publika, ktoré jej bude chýbať minimálne ešte niekoľko mesiacov.
Joj vyšiel lepšie aj podvečer, keď Nové bývanie prekročilo 20 %, vlažný návrat zažil 15 minútový kuchár obohatený o celebritných hostí, podliezol 15 %. Markíze sa vôbec nedarilo s výrazne promovaným filmom Zimný príbeh, uhral len vyše 13 %.
Večer sa už situácia otočila. Bournov odkaz na Markíze prekročil 19 %, Joj spadla až na pozíciu trojky na trhu s kinopremiérou Santa Claus, ktorá podliezla 15 %. Predbehol ju totiž Sváko Ragan na Jednotke s podielom pod 17 %, v 12+ bol pritom lídrom, dostal sa na 20 %.
Medzi menšími Rodinka na výlete na Plus uhrala vyše 6 %, len tesne zaostala Doma s filmom Splnený sen. Dajto uzavrelo maratón so seriálom Kronika rodu Shannara, dostalo sa na podiely 4,5, vyše 5 a tesne nad 8 %.
Joj podľa očakávaní bola lídrom za celý týždeň, celodenne mal jej priemer ísť na 17,2 %, v prime-time na 22,6 %. Markíza celodenne uhrala 16,1 %, v hlavnom vysielacom čase 19,1 %. Naďalej platí, že jej strata je väčšia, než úbytok pre odchod z DVB-T. O divákov tak prišla aj na iných miestach.