Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Televízie tento týždeň valcujú: Novinka Utajený šéf vystrelila Markízu najvyššie v sezóne! Za sklom finišovalo na vrchole

Po mimoriadne sledovanom Inkognite sa podarilo vystreliť aj Markíze, zaznamenala najlepší výkon jesene.

Utorňajší prime-time je pre Markízu túto sezónu suverénne najsilnejší, pričom o túto pozíciu neprišla ani po skončení Sestričiek. Práve naopak, ešte vyššie ju dostal štart novej šou Utajený šéf, s ktorým zaznamenala Markíza absolútne najlepšie čísla v sezóne.

Utajený šéf sa totižto dostal na mimoriadne silný rating až 13,4 %, čo televízii vynieslo podiel vysokých 35,6 % u mladých divákov.

Markíza uviedla novinku s vynechaním jedného brejku. Nová šou sa tak zaradila k top programom celej sezóny za premiéru Coco, ktorú vysielala Joj 1. novembra a dosiahla rating 13,9 % a za tohtotýždňové narodeninové Inkognito, ktoré vystrelilo na najlepší rating v histórii programu 13,8 %.

Utajený šéf tak prekonal aj najsledovanejší diel Česko Slovensko má talent, ktorý je zatiaľ top programom celej sezóny v rámci pravidelných výkonov, jeho vrchol dosiahol úroveň 13 %.

Pre Markízu je Utajený šéf vrcholom rovnako v celkovom publiku, šou si pozrelo 676-tisíc divákov. Tam prvú priečku okupuje spomínané Inkognito, ktoré šokujúco vystrelilo až na úroveň 898-tisíc divákov, nasledujú ho Noviny Joj z ostatnej nedele so 685-tisíc divákmi.

Joj sa napriek tomu podarilo uspieť s finále kriminálky Za sklom, ktoré bolo najsledovanejšie od štartu celého seriálu.

Zároveň dosiahlo najlepšie výkony v rámci tejto série ratingami 7,2 a 7,9 % s podielmi 18,9 a až 25,7 % u mladých divákov. Celkovo seriál sledovalo 388 a 409-tisíc divákov, čím sa dostalo s oboma vydaniami napríklad aj pred ostatnú premiérovú časť Hornej Dolnej či Susedov z pondelka.

Najvyšší výkon sezóny zaznamenali v utorok aj podvečerní Oteckovia ratingom u mladých až 10,8 % s podielom 37,5 %, celkovo už vyskočili na úroveň 536-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+

Čítať viac...
Nahor