Jubilejné Inkognito šokovalo, valcovalo absolútnym rekordom! Trhlo milión divákov
12. novembra 2019  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Zábavná relácia sa stala s aktuálnou časťou výrazne najsledovanejším programom celej jesennej sezóny.

Joj tento pondelok oslavovala. Jeden z jej kľúčových formátov Inkognito sa tento týždeň dočkal svojej 300. epizódy od návratu v roku 2015, odkedy patrí k stabilným a najsledovanejším programom televízie. Ako program, ktorý každý pondelok aktuálne prekračuje hranicu 500-tisíc divákov na seba zároveň viaže aj vysokú divácku popularitu a pozitívny imidž, čo potvrdil aj ostatný ročník diváckej ankety OTO, kde navyše tváre Inkognita bodovali aj samotných nomináciách zabávačov či moderátorov zábavných programov.

V rámci 300. vydania Inkognita Joj pripravila špeciálny narodeninový diel, pričom oslavu umocnila aj špeciálnym tajným hosťom, prezidentkou Zuzanou Čaputovou. Inkognito podľa televízie zlomilo v oboch hlavných cieľových skupinách rekordy od začiatku peoplemetrového merania, ktoré bolo zavedené v roku 2004.

Reláciu si celkovo malo pozrieť 898-tisíc divákov s podielom 39,4 %. Ide tak o najsledovanejší program jesene, dosiaľ najvyššie dosiahli Noviny Joj z poslednej nedele celkovo 685-tisíc divákmi. Zároveň sa Inkognito stalo najsledovanejším programom roka mimo prenosov a publicistiky spojenej s Majstrovstvami sveta v hokeji. Joj zároveň uviedla, že Inkognito s jubilejnou časťou pokorilo hranicu milióna divákov, konkrétne sa tak malo stať v záverečnej časti s prezidentkou Zuzanou Čaputovou, ktorú sledovalo podľa sociálnych sietí 1,05 milióna divákov s podielom 46,3 %. Celkovo mala relácia zasiahnuť až 1,292 milióna divákov (hodnota reach tri minúty bez prerušenia).

Inkognito trhlo vlastný rekord aj v komerčnej cieľovke, kde jeho rating dosiahol 13,8 % s podielom 36,3 %. V tejto sezóne sa vyššie dostala už len animovaná premiéra Coco, ktorú Joj vysielala 1. novembra.

Susedov si v pondelok našlo 373-tisíc divákov, u mladých atakovali hranicu 8 ratingov a tak pre Markízu napriek medzitýždennému vyše dvojratingovému poklesu večer ustáli. Darilo sa tradične Oteckom, ktorí šli v ratingu na 9,4 %, Televízne noviny sa dostali ešte o niečo vyššie.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+