Aktuality
Susedia prvýkrát prekonaní, celkovo ich už predbehlo Inkognito! Po prepade spred týždňa však porástli
Susedia nezopakovali veľký minulotýždňový pád, potvrdili ale pokles.
Niekoľko mesiacov najsledovanejší program na slovenskom trhu v máji stráca dych. Po tom, čo minulý týždeň výrazne spadol na najslabší rating aj podiel na trhu od návratu z januára 2018, sa sitkomu síce podaril tento pondelok nárast, prvýkrát však priemerne v celkových číslach nestačil na konkurenciu. Susedia porástli na rating 9,5 %, podielovo ostali na úrovni spred týždňa výkonom pod 27 %. V posledných dvoch týždňoch sa tak vzdiaľujú podielovej 30-tke. V komerčnej cieľovke ostávajú bezpečne vo vedení, Inkognito tu videlo pod 7 % divákov s podielom vyše 19 %.
V celkovom publiku však Inkognito prvýkrát Susedov tesne zdolalo, keď si ho priemerne pozrelo 490-tisíc divákov, Susedia ich mali necelých 480-tisíc. Už dvakrát po sebe Markíza do Susedov nasadila dva brejky, čo seriálu taktiež uberá z priemerných výkonov.
Kuchyňa mala atakovať 7 ratingov s podielom pod 21 %, marcové seriály Markízy, Kuchyňa a Milenky, sa tak už držia na podobnej úrovni. Kredenc už opäť nefunguje, prepadol s podielom pod 16 %. Reprízové Inkognito vynieslo Joj vyše 18 %.
Dvojke sa s večerným hokejom veľmi nedarilo, nie však právom, nakoľko vysielala nakoniec dramatický zápas Kanady a Lotyšska. Kým sama o sebe táto dvojica divákov nelákala a prvé dve tretiny sa hýbali len okolo 4 – 4,5 podielových percent, napínavý vývoj duelu pritiahol nakoniec aj divákov, keď tretia tretina s predĺžením už vyskočila na približne 10 %. Jednotka s Fantomasom uhrala 10,5 % v univerzálnej cieľovke, v tej komerčnej bola ešte o bod a pol vyššie. Nikdy ťa neopustím na Doma sa hýbalo medzi 4 – 5 %, kriminálky Wau dvakrát prekročili 4 % a raz sa dostali až na 6 %. Nebezpečná rýchlosť prekročila na Plus 3 %, Zradná hlbočina na Dajto sa umiestnila blízko za ňou.
Podvečer valcovala Jednotka s hokejovým zápasom Ruska a Slovenska, s ktorým mohla mať naša reprezentácia postup do štvrťfinále vo vlastných rukách. O výsledku nebolo definitívne rozhodnuté do záveru tretej tretiny, čo sa prejavilo aj na pozornosti divákov, zápas sledovalo pod 540, vyše 615 a cez 670-tisíc divákov. Podiely sa hýbali na takmer 50, nad 49 a pod 48 %. V komerčnej cieľovke zápas uhral ratingy nad 10, 12 a tesne cez 13 % s podielmi nad 54, pod 57 a vyše 54 %. Markíza a Joj boli s hlavnými podvečernými programami na úrovni okolo 9,5 %. Televízne noviny už mimo hokeja uhrali okolo 25 %, Noviny zas 20,5 %. Opäť správy Joj sledovalo viac divákov, celkovo vyše 450-tisíc, Televízne noviny si vybralo takmer 400-tisíc divákov. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch cieľovkách stala tretia tretina hokeja Ruska so Slovenskom.