Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Seriálové Hniezdo boduje, rástlo aj popri filmovom valci Joj! Wind River s Novinami víťazom týždňa

Hniezdo sa zatiaľ silou ukazuje ako Tajné životy, ktoré sú nateraz vôbec najúspešnejším pôvodným seriálom RTVS.

Víkendovú ale aj celotýždennú sledovanosť opäť ovládol nedeľný program. V prime-time dominanciu prevzala premiérová snímka Joj Wind River, ktorej sa podarilo vyskočiť na rating v komerčnej cieľovke 12,5 %, čo predstavovalo podiel až 34,7 %. Stala sa tak najsledovanejším programom týždňa u mladých. Celkovo si snímku pozrelo 654-tisíc divákov, čím predbehla aj jedny z vlaňajších najúspešnejších filmových premiér Psia duša alebo Coco, ktoré sledovalo 593, resp. 534-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke však tie šli na rating 13,7 resp. 13,9 %. Celkovo najsledovanejším programom uplynulého týždňa sa v univerzálnej cieľovke stali nedeľné Noviny Joj, tentoraz si ich pozrelo 705-tisíc divákov s podielom 29,4 %.

Napriek valcu Wind River sa Jednotke podarilo ešte zvýšiť sledovanosť jej nového pôvodného seriálu Hniezdo, ktorému oproti nástupu pribudlo vyše 20-tisíc divákov a druhú časť si pozrelo spolu 493-tisíc divákov s podielom 20,6 %. Zaujímavosťou je, že seriálu pribudli najmä mladí diváci, a to hneď okolo 45-tisíc, čím jeho celkové publikum omladlo. Ratingovo si v komerčnej cieľovke pripísalo Hniezdo už 7 % (217-tisíc divákov), a teda viac ako piatkové Čo ja viem, dokonca dvojnásobne viac ako sobotňajšia šou Zem spieva. Podiel v tejto cieľovke šiel na 17 %. Seriálu sa navyše podarilo byť silnou dvojkou na trhu, keď, naopak, konkurenciu Wind River nezvládla snímka Markízy Šialený Max: Zbesilá cesta, ktorá prepadla najtvrdšie zo všetkých prime-time komerčných programov týždňa s podielom pod desiatkou.

Z ďalších programov víkendu spomínanú šou Zem spieva sledovalo 340-tisíc divákov s podielom 15,6 %, sledovanosť tak programu výrazne padá. Oproti štartu tretej série prišla folklórna šou už o 100-tisíc divákov. Celkovým lídrom v sobotu bola šou Všetko, čo mám rád so 450-tisíc divákmi, v komerčnej cieľovke si mala medzitýždenne polepšiť na 6 ratingov, Markíza ostala u mladých lídrom so sériou Harry Potter a časťou Fénixov rad, oproti minulej sobote však mala klesnúť o necelé dva ratingy.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Nahor