Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Prvý novoročný týždeň: Štart Zem spieva, úspech romantických komédií aj animáku Vaiana! Joj sa lúčila s Kmotríkovou

Po Novom roku Markíze najlepšie vyšiel piatok, víkend už ovládla Joj.

Prvý kratší týždeň po Novom roku priniesol úspech najmä trojici filmov a tradične spravodajstvu. Vo štvrtok ešte viedla u mladých večer Joj s filmom Dámska jazda a podielom okolo 18 %, v piatok už dominovala romantická komédia Popoluška zo supermarketu na Markíze s ratingom 10,1 % a podielom 26,2 %. Joj sa nemalo dariť s úvodom nového seriálu Lovci pokladov na takmer polovičnom výkone.

Joj si to však vynahradila v nasledujúce dni. V sobotu jej ešte vyššie vystrelila premiéra romantickej komédie Manžel na skúšku s ratingom 10,9 % a podielom 26,2 % v komerčnej cieľovke, obľúbený film markizáckeho šporťáka Petra Varinského Harry Potter a väzeň z Azkabanu mal byť o tretinu nižšie. Jednotka v rovnakom čase odštartovala tretiu sériu Zem spieva, ktorú si podľa Stratégií pozrelo 446-tisíc divákov s podielom 19,4 % v univerzálnej cieľovke. Folklórna šou bola dvojkou na trhu pred Markízou, film Joj sledovalo 518-tisíc divákov. Pre Zem spieva ide o najslabší rozbeh, druhá séria štartovala v januári 2018 ale len o málo vyššie so 454-tisíc divákmi, prvá séria rok pred tým bola v tom čase hitom, už štart bol na úrovni 630-tisíc divákov.

V nedeľu taktiež večer dominovala Joj, tentoraz jej uhral ďalší z premiérových animákov Vaiana: Legenda o oceáne, ktorá u mladých divákov získala rating 11,1 % s podielom 26,1 %. Reprízový film Psia duša na Markíze mal ísť podľa sociálnych sietí na 8 ratingov s podielom 19,2 %.

Joj navyše pútala pozornosť aj v spravodajskej časti večera, keď v nedeľu 5. januára 2019 svoje posledné správy odmoderovala po viac ako 15 rokoch strávených na Kolibe Adriana Kmotríková. Noviny si v tento večer pozrelo 661-tisíc divákov s podielom 28,7 % v celkovom publiku, spomedzi všetkých hlavných spravodajstiev za spomínané dni boli sledovanejšie už iba taktiež Noviny zo štvrtka so 701-tisíc divákmi a podielom 30,9 %, informovala Joj.

Rozlúčka Adriany Kmotríkovej s Novinami Joj


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+

Čítať viac...
Nahor