Pošli ďalej nakoniec len jeden týždeň, Joj šou vyskúšala s pilotnými časťami! Dosiahla úroveň Hotela
30. apríla 2018  //  Aktuálne  //  Bez komentárov

Špeciály so známymi tvárami k novinke divákov nepritiahli, Joj v piatok ostala trojkou trhu.

Joj v piatok uviedla novú televíznu šou Pošli ďalej, ktorá by sa v budúcnosti mala stať jej novým denným podvečerným formátom. Súťaž konceptom podobný 5 proti 5 odštartovala televízia tak ako aj v minulosti iné pravidelné programy večernými špeciálmi, v ktorých formát predstavila s osobnosťami. Nakoniec šou nasadila len na pilotný týždeň s prvými dvoma časťami, keď minulotýždňovou zmenou programu už tento piatok vracia šou Všetko, čo mám rád.

Pošli ďalej vo svojom úvode neprekročilo tieň predchádzajúceho Hotela, malo si pripísať ratingy 4,6 a 4 % s podielmi vyše 14 a pod 13 %. Joj bola trojkou na trhu. Predbehla ju Jednotka s Čo ja viem s ratingom 6 % a podielom pod 19 %, Milenky viedli s ratingom 7,5 % a podielom 23 %. Veľký balík mal naposledy v piatok atakovať 13,5 %, tradične bol silnejší v celkovom publiku, kde mal ísť na 17,5 %. Čo ja viem v tejto cieľovke sledovalo vyše 410-tisíc divákov s podielom pod 22 %, Milenky mali cez 360-tisíc divákov, Pošli ďalej vyše 285 a pod 250-tisíc.

Zakázané kráľovstvo na Dajto sa malo hýbať okolo 4 %, Srdcová záležitosť na Doma sa tesne k tejto hranici ťahala. Smaragdovo zelená na Plus mala ísť nad 3 %, kriminálky Wau sa hýbali nad 3, na takmer 2 a nad 3 %.

Oteckovia podliezli vysokých 38 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja zas 13 %. Televízne noviny sa mali dostať nad 29 %, Noviny len na takmer 19 %. Celkovo si ich vybralo ale viac, cez 400-tisíc divákov, Televízne noviny mali mať cez 390-tisíc divákov. Podvečerné programy aj spravodajstvá ťahalo nadol počasie, najsledovanejším programom dňa sa v celkovom publiku stalo Čo ja viem, v komerčnej cieľovke zas vyhrali deň Milenky.